یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - التهاب بازار طلا در روزهای اخیر، رشد شدید قیمت‌ها، بالارفتن تقاضا و کمبود عرضه سکه و افزایش خرید طلای آب‌شده را به همراه داشته است که رییس اتحادیه طلای تهران در این باره می‌گوید: موفقیت در مهار قیمت ارز می‌تواند ضمن برگرداندن آرامش به بازار طلا، قیمت‌ها را نیز کاهش دهد.

خرم آباد - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: ساخت کوله‌های پل روستای پران پرویز پلدختر تحت تاثیر کرونا در ماشین سازی اراک با تاخیرآغاز شده و آبان ماه امسال به بهره برداری می رسد.

مشهد - ایرنا - میانگین شاخص کیفیت هوای کلانشهر مشهد روز جمعه دوم خرداد ماه با افزایش حجم آلاینده‌ها پس از سه روز پیاپی هوای پاک، در وضعیت سالم قرار گرفت.

گنبدکاووس - ایرنا - امام جمعه اهل سنت نگین‌شهر از توابع شهرستان آزادشهر استان گلستان گفت: ملت ایران هیچگاه از آرمان‌های خود نسبت به مردم مظلوم فلسطین عقب‌نشینی نمی‌کند و لغو راهپیمایی روز قدس به دلیل شیوع کرونا هم مانع این ابراز حمایت نیست.

یزد - ایرنا - امام جمعه مهریز گفت: شیوع ویروس کرونا در سال‌جاری نباید به هیچ وجه مانع حمایت مردم ایران و جهان به خصوص امت اسلام از ملت مظلوم فلسطین و رهایی قدس شریف شود.

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: به منظور توانمندسازی زندانیان استان و همچنین ایجاد محیطی امن همراه با اشتغال برای آنان پس از خروج از ندامتگاه، دوره های آموزشی صنایع دستی برای زندانیان برگزار شد.

سنندج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: روز قدس تدبیر تاریخی و ازلی برای مقابله با رژیمی غاصب و ستمگر برآمده از دل تروریسم است.

یزد - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: تردیدی نیست که روز قدس وعده قطعی الهی مبنی بر افول قدرت آمریکا و سقوط رژیم اشغالگر قدس در منطقه است و بی‌شک با جهاد و مقاومت اهداف و آرمان های امت اسلامی تحقق پیدا می‌کند.

اراک - ایرنا - رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: برای اولین بار در کشور لباس مقابله با کرونا برای کادر اورژانس در این استان به همت فرد نیکوکار طراحی و تولید شد.

مهاباد - ایرنا - بیش از چهار هزار بطری مشروبات الکلی در اشنویه کشف و امحا شد. عکس: سارا معروفی

تهران - ایرنا - سرمربی سابق تیم ملی پاراوزنه‌برداری گفت: سیامند رحمان با نظر کادر فنی در پاراالمپیک 2016 ریو اقدام به رکورد شکنی کرد و خودسرانه وزنه نزد.

تهران - ایرنا - شهرام جعفری نژاد به عنوان منتقد فیلم عقیده دارد: برای فیلم‌هایی که پیش‌بینی می‌شود اکران پرده‌ای موفقی نداشته باشند و باعث اتلاف وقت، هزینه و سالن می‌شوند، اکران اینترنتی می‌تواند موفقیت‌آمیز باشد؛ یعنی بسیاری از فیلم‌هایی که امکان موفقیتشان در سالن کمتر است، در اکران اینترنتی می‌توانند دیده شوند.

رشت _ ایرنا _ امروز که دوربین بر می دارم و برای تهیه خبر از توزیع چهارمین مرحله بسته های معیشتی رزمایش مواسات و کمک های مومنانه به مصلی شهر بروم افکار مختلفی به ذهنم هجوم می آوردند.

قزوین - ایرنا - معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: از اسفندماه سال گذشته تاکنون با انجام گشت‌های مشترک بازرسی و نظارت بر سطح بازار و مراکز عرضه، یک هزار و 160 پرونده تخلف صنفی در استان تشکیل شده است.

ارومیه - ایرنا - دبیر هیات انجمن‌های ورزشی آذربایجان‌غربی گفت: دومین دوره مسابقات دارت آنلاین قهرمانی استان با پیروزی ورزشکارانی از ارومیه به پایان رسید.

مهاباد - ایرنا - امام جمعه شاهین‌دژ گفت: هزار بسته حمایتی در آستانه عید سعید فطر بین اقشار کم‌درآمد و آسیب‌دیده از کرونا این شهرستان توزیع شد.