یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به تصویب ترمیم احکام رتبه‌بندی معلمان توسط هیات وزیران گفت: احکام رتبه بندی معلمان این استان بزودی صادر می‌شود.

شهرکرد - ایرنا - استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی با گرامیداشت روز جهانی قدس تاکید کرد: روز قدس نماد وحدت و همدلی و یکپارچگی تمامی مسلمانان است.

تهران - ایرنا - نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ذره‌ای از انزجار مردم آزاده جهان از رژیم کودک‌کش صهیونیستی کم نشده است.

تهران - ایرنا - ارکستر سازهای ملی ایران با همراهی «رامیز قلی‌اف» در اجرایی خانگی قطعه لالایی را آماده انتشار کرد.

زنجان - ایرنا - فرماندار ماهنشان گفت: روز جهانی قدس، متوقف‌کننده توطئه حذف فلسطین از نقشه جغرافیایی جهانی بوده و به معنای حقیقی کلمه، یک روز بین‌المللی اسلامی است.

کرمان - ایرنا - مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان گفت: یکی از ظرفیت‌های بسیار قدرتمند در شرایط خاص کرونایی استفاده از فضای مهم مجازی است زیرا قدرت فضای مجازی کمتر از فضای حقیقی نیست لذا می‌توان با ایجاد یک جریان فکری در فضای مجازی در سطح کشور و جهان صدای مظلومیت مردم فلسطین و قریب بودن پیروزی را به گوش جهانیان رساند.

تهران - ایرنا - رییس قوه قضاییه در پیامی به وزرای دادگستری کشورهای اسلامی با تاکید بر اینکه استیفای کامل حقوق ملت فلسطین شرط اصلی استقرار صلح پایدار است، آمادگی قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران را برای پیگیری استیفای حقوق ملت فلسطین و رسیدگی به جنایت‌ها و تجاوزهای رژیم صهیونیستی در مراجع حقوقی ملی و بین‌المللی با هم‌فکری و همکاری این کشورها اعلام کرد.

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت امور خارجه در حساب کاربری خود در توییتر تاکید کرد: اسارت اروپا به دست لابی صهیونیست‌ها حیرت‌آور است.

بجنورد - ایرنا - معاون فنی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی گفت: با توجه به اهمیت جنگل‌های هیرکانی، حفاظت از این عرصه‌های جنگلی منطقه در اولویت کاری این اداره کل قرار گرفته است.

تهران - ایرنا - در حالی که نزدیک به دو سال از قتل جمال خاشقچی روزنامه‌نگار مخالف سعودی در کنسولگری عربستان در استانبول ترکیه می‌گذرد، پسران وی اعلام کردند که قاتل پدرشان را عفو کردند.

تهران - ایرنا - هند به عنوان کشور همسایه منطقه آسیای میانه برای قرون متمادی نقش بسزایی در امور این منطقه داشته، با این وجود فعالیت های آن همیشه پیوستگی نداشته است، اما از سال 2015 به این سو که نارندرا مودی نخست وزیر هند، به 5 کشور آسیای میانه سفر کرد می توان دور جدیدی از سیاست های هند را در آسیای میانه مشاهده نمود.

شهرکرد - ایرنا - با شیوع و گسترش ویروس کرونا و تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، میزان استفاده از شبکه‌های مجازی در این دوره از طریق طیف‌های مختلف جامعه بخصوص نوجوانان و جوانان رشد بسیار بالایی داشته است.

تهران - ایرنا - «کیهان کلهر» برای مخاطبان خانه‌نشین خود با تکنوازی سه‌تار در فضای مجازی مهمان خانه مخاطبان خود شد.

زنجان - ایرنا - معاون فرهنگی حوزه هنری زنجان گفت: هنرمندان این استان به مناسبت گرامیداشت روز قدس، سه اثر هنری را در قالب پوستر و با محوریت حمایت از مردم مظلوم فلسطین تولید کردند که این آثار در شبکه‌های اجتماعی منتشر خواهد شد.

تهران - ایرنا - انفجار یک دستگاه موتور سیلکت بمب‌گذاری شده در شهر البصیره در اطراف دیرالزور در روز جمعه موجب کشته و یا زخمی شدن شماری از شهروندان سوری شد.

زنجان - ایرنا - رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان گفت: اسرائیل به‌یقین بداند که عقربه‌های ساعت، روزبه‌روز به نقطه‌ای نزدیک می‌شود که این دولت غاصب و گردنکش، نابود خواهد شد.