یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: امسال به دلیل شرایط خاص شیوع بیماری کرونا برگزاری راهپیمایی ممکن نیست، اما فضای مجازی باید بستر انتقال پیام حمایت از فلسطین برای جهانیان شود.

سنندج - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان سقز گفت: 240 بسته معیشتی در قالب رزمایش همت جوانانه و کمک مومنانه تهیه و بدست خانواده‌های نیازمند و محروم این شهرستان رسید.

مشهد - ایرنا - مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی از پیشرفت 50 درصدی پروژه انبارهای ذخیره محصولات کشاورزی در شهرستان فیروزه این استان خبر داد.

تهران - ایرنا - امام جمعه رودبار قصران تاکید کرد: آنچه هدف حقیقی و اصلی جهان اسلام است، رهایی فلسطین و محو اسرائیل از صحنه روزگار برای همیشه است.

تبریز - ایرنا - تکاپو در فضای مجازی و تبدیل کردن این بستر به محلی برای نمایش شکوه روز جهانی قدس نشان می‌دهد که تلاش های آرمانخواهانه و عملگرایانه ایرانیان، به ویژه مردم آذربایجان‌شرقی، برای محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و طنین انداز کردن فریاد حمایت از مسلمانان بی دفاع فلسطین در هیچ شرایطی تعطیل بردار نیست.

زاهدان - ایرنا - معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: علما و معتمدان در کنار سایر نیروهای نظامی و امنیتی نقش ویژه‌ای در تامین امنیت در منطقه دارند که باید از این ظرفیت برای جذب سرمایه گذار به خوبی استفاده کرد.

سنندج - ایرنا - منتخب مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس یازدهم گفت: پافشاری مردم فلسطین بر مقاومت در برابر اشغالگران و حمایت آزادیخواهان جهان از جبهه مقاومت، باعث شده تا رژیم کودک کش صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار گیرد.

تهران - ایرنا - سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه برای دریافت پاداش‌های جام ملت‌های آسیا با فدراسیون فوتبال در حال مذاکره است، گفت: با بازگشت " مهدی محمدنبی " به فدراسیون فوتبال، کانال ارتباطی بین من و فدراسیون ایجاد شده است.

بوشهر - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: 607 پایگاه ثابت و سیار این نهاد فطریه مردم این استان را جمع‌آوری می‌کنند.

کرمانشاه - ایرنا - روز قدس دیگری فرا رسید تا بازهم نگاه جهان اسلام به سمت مردمی بی دفاع و ستمدیده در سرزمین‌های اشغالی فلسطین معطوف شود اما امسال قرار است مراسم به شکلی کاملا متفاوت برگزار شود.

اصفهان - ایرنا - جشنواره فرهنگی هنری "خانواده آبی" روز جمعه با شعار شاد باشیم، یادبگیریم، زندگی کنیم با هدف یادآوری ارزش آب و حفظ این موهبت الهی در اصفهان آغاز شد.

اصفهان - ایرنا - وضعیت هوای استان با پیش بینی سه روز آینده و تصاویر ماهواره ای، جمعه دوم اردیبهشت 99

دهلی نو - ایرنا - مراسم روز جهانی قدس روز جمعه در فضای مجازی در دهلی نو، حیدرآباد و دیگرشهرهای هند با حضور تعدادی از مقامات، دانشجویان، ایرانیان و مردم این کشور برگزار شد.

سبزوار - ایرنا - واژگونی خودرو سواری پراید در یکی از راه‌های روستایی شهرستان دوارزن استان خراسان رضوی 6 مصدوم به جا گذاشت.

زاهدان - ایرنا - رییس مرکز بهداشت ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: کارناوال خودرویی اطلاع رسانی با هدف آگاهی بخشی به مردم و تبعات ویروس کرونا در این شهرستان راه‌اندازی شد.

قزوین - ایرنا - هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین روز جمعه به همراه جمعی از مدیران با حضور در محل احداث موزه دفاع مقدس در نزدیکی تپه نور الشهدا از روند ساخت و میزان پیشرفت این طرح بازدید کرد.