یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - امام جمعه و استاندار زنجان تاکید کردند: روز جهانی قدس روز فریاد رهایی مردم مظلوم فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر، روز مقابله مستضعفین بامستکبرین و روز تقابل آشکار حق علیه باطل است.

اراک - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: رهایی فلسطین دغدغه اصلی جهان اسلام است و مسلمانان برای آزادی کامل این سرزمین باید وحدت و یکپارچگی را در دستور کار قرار دهند.

یزد - ایرنا - استاندار یزد گفت: گرچه امسال به واسطه شیوع کرونا امکان برگزاری راهپیمایی نفرت از رژیم غاصب صهیونیستی با محدودیت‌هایی مواجهه شده اما این سرمایه اجتماعی و جهانی که یادگار امام راحل (ره) است به انحای مختلف به ویژه با بهره‌گیری از قابلیت‌های نوین و تاثیرگذار در فضای مجازی، حفظ و گسترش یابد.

اهواز - ایرنا - مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی خوزستان گفت: بیماران غیرکرونایی زیر پوشش تامین اجتماعی در بیمارستان میلاد اهواز (امیرکبیر سابق) پذیرش می‌شوند.

تهران - ایرنا - دبیر انجمن خودروسازان گفت: در صحبت‌های مطرح شده با رئیس جمهوری اعلام کردیم که با توجه به حمایت دولت از بازار سرمایه، بهتر است تدابیری اتخاذ شود تا خودروسازان هم به بورس کالا ورود و خودروهای تولید داخل را در این بورس عرضه کنند.

گنبدکاووس - ایرنا - فعالیت جمعه بازار گنبدکاووس که از سه ماه قبل و با آغاز همه‌گیری کرونا تعطیل شده بود از امروز جمعه بار دیگر با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز شد.

خرم‌آباد - ایرنا - مدیر حوزه‌های علمیه لرستان گفت: سال جاری 5 طرح عمرانی و آموزشی در حوزه های علمیه استان اجرا میشود

مشهد - ایرنا - روز قدس امسال تحولی اساسی در خیزش عدالتخواهان برای آزادی مردم فلسطین و پایان دادن به اشغال قدس توسط رژیم صهیونیستی رخ داده، بطوریکه این خیزش از جنس رسانه‌ای و همراه با بهره‌گیری از فضای مجازی و پیام رسان‌های داخلی است.

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: روز قدس از زوایای گوناگون دارای اهمیت بوده، از جمله اینکه این روز مهم و تعیین کننده نشانگر مخالفت همگانی جهان اسلام با موجودیت نامشروع رژیم غاصب اسرائیل است.

اصفهان - ایرنا - براساس آمارهای مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی و اداره‌کل پزشکی قانونی اصفهان، مردان هشت برابر زنان، امدادخواهان حوادث برق‌گرفتگی و 12 برابر زنان فوتی‌های ناشی از برق‌گرفتگی در این استان را تشکیل می‌دهند.

تهران - ایرنا - عصام الشابی دبیرکل حزب الجمهوری تونس طی به مناسبت روز جهانی قدس با تاکید بر اینکه اشغالگران جز زبان مقاومت نمی‌فهمند، گفت: مردم فلسطین امروز راهی به جز متحد شدن و از سرگیری مبارزه ملی برای آزادسازی فلسطین ندارند.

خرم آباد - ایرنا - مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان گفت: حدود 34 میلیارد و 500 میلیون تومان از اعتبارات استانی امسال به ارتباطات شهرستان پلدختر اختصاص یافت.

بروجرد - ایرنا - معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: روز قدس میراث گرانبها و یادگار ماندگار امام خمینی (ره) و نماد مقاومت همه آزادی خواهان جهان علیه نظام و رژیم ظالم صهیونیست است.

تهران - ایرنا - شبکه‌های اجتماعی را پرسه می‌زنم، بسیاری از جوان‌ترها انگار خودشان هستند، چه من قبولشان داشته باشم؛ چه نه! آن‌ها فرصت این را یافته‌اند که بیشتر خودشان باشند؛ فرصتی که نسل ما و قبل از ما کمتر داشتند! همانطور که سیاستمدارها می‌توانند بیشتر خودشان باشند.

یزد - ایرنا - آیین تجلیل از 30 خواهرحافظ قرآن کریم پنجشنبه‌شب با حضور امام جمعه و جمعی از مسوولان محلی، خانواده‌های آنها و همچنین علاقه مندان به فرهنگ و علوم دینی در تالار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز برگزار شد.

زاهدان - ایرنا - ستاد انتظامی سیستان و بلوچستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: 2 نفر از ماموران نیروی انتظامی سرباز در درگیری با اشرار مسلح در این شهرستان به شهادت رسیدند.