یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - روز قدس هرگز از حافظه تاریخ پاک نمی شود، این روز در یاد و خاطر تمام آزادی خواهان و مسلمانان جهان ماندگار و مانا خواهد ماند.

بجنورد_ ایرنا_ شهردار اسفراین گفت: اصلاح هندسی 6 نقطه اولویت‌دار برای ساماندهی ترافیک و کاهش تصادفات شهری اسفراین آغاز شده است.

تهران - ایرنا - «دنا نسل» (Dana Nessel) دادستان کل ایالت میشیگان در واکنش به عدم رعایت دستور العمل‌های بهداشتی برای پیش گیری از همه گیری ویروس کرونا توسط دونالد ترامپ در جریان دیدار از یک کارخانه، ضمن هشدار نسبت به این اقدام گفت: متاسفم از اینکه ترامپ رئیس جمهوری آمریکا است.

تهران - ایرنا - هزینه حمل مصالح در پروژه‌های راهسازی درصد قابل توجهی از هزینه احداث راه‌ها را خصوصا در مناطقی نظیر غرب خوزستان و منطقه مکران و چابهار در بر می‌گیرد؛ در این میان برای خروج کارگاه‌های راهسازی از رکود لازم است فورا هزینه‌های حمل مصالح کاهش یابد.

اراک - ایرنا - نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در خانه ملت گفت: آزادی قدس شریف آرمان ملت‌های آزادی‌خواه در سرتاسر جهان اسلام است.

سنندج - ایرنا - رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج گفت: 72.7 درصد بنگاه‌های اقتصادی این استان درجه آسیب پذیری آنها از شیوع ویروس کرونا در بالاترین سطح ممکن است.

زاهدان - ایرنا - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مرز میلک به عنوان یکی از استراتژیک‌ترین مرزهای این استان بزودی ساماندهی خواهد شد.

بغداد - ایرنا - سید «عمار حکیم»، رهبر جریان ملی حکمت عراق گفت که در روز جهانی قدس، ما نقش مهم و بزرگ خود را در بازگرداندن امور به مسیر صحیح یاد آور می شویم تا مساله فلسطین به عنوان اصلی ترین قضیه جهان اسلام مطرح شود و برای آزادی آن تا پیروزی نهایی مبارزه می کنیم.

اردبیل - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با استفاده از روش‌هایی مانند اطلاع‌رسانی و الکترونیکی کردن خدمات مراجعات والدین به مدارس در زمان ثبت‌نام را به حداقل خواهیم رساند.

اردبیل - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل از برخورد قانونی با تخلیه‌کنندگان نخاله‌های ساختمانی در بستر رودخانه‌های این استان خبر داد.

اردبیل - ایرنا - فرماندار مشگین‌شهر گفت: پس از سال‌ها انتظار بزودی آب سد سبلان به بخش ارشق انتقال می‌یابد.

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار دالاهو گفت: روز جهانی قدس، روز اعلام انزجار مردم مسلمان جهان از هفت دهه جنایت و آدم‌کشی رژیم صهیونیستی است.

همدان - ایرنا - 2 هزار بسته معیشتی در راستای اجرای رزمایش بخشش ایرانیان و سومین مرحله کمک مومنانه، بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ملایر توزیع شد.

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان گفت: ضریب بهره‌مندی روستاهای استان از شبکه‌های ارتباطی 86 درصد است که انتظار می ورد با طرح های در دست اقدام این رقم به زودی تبدیل به پوشش صد درصدی شود.

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر محصولات علوفه‌ای و جالیزی وزارت جهاد کشاورزی گفت: افزایش تولید پیاز خارج از برنامه و عدم رعایت الگوی کشت بویژه در منطقه جنوب استان کرمان عامل اصلی افت قیمت پیاز است اما با این حال هیچگونه دفن محصول در کشور صورت نگرفته است.