دوشنبه 23 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: تلاش‌های مذبوحانه رژیم صهیونیستی راه به جایی نخواهد برد و بازگشت تبعیدشدگان فلسطینی و برگزاری همه‌پرسی تنها راه‌حل مساله فلسطین است.

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون روکش آسفالت 45 کیلومتر از محورهای ارتباطی لرستان اجرا شده است.

تهران - ایرنا - منابع خبری پنجشنبه شب گزارش دادند؛ انفجار شدیدی، بغداد پایتخت عراق را لرزاند.

قم - ایرنا - رییس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) با تاکید بر اینکه صهیونیسم از اساس با خداپرستی و بخصوص با اسلام مخالف است، گفت: دشمنی اسراییل با اسلام محرز است و در این خصوص بین شیعه و سنی تفاوتی وجود ندارد.

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل حج و زیارت لرستان گفت: ودیعه‌گذاران حج تمتع که تاریخ فیش آن‌ها تا پایان آذر سال 86 است، می‌توانند در ظرفیت خالی کاروان‌های حج تمتع سال جاری نام‌نویسی کنند.

ایرنا - آنکارا - «دوغو پرینچک» رهبر حزب وطن ترکیه روز قدس را میراث گرانقدر امام خمینی (ره) برای نسل‌های آینده عنوان کرد.

مسکو - ایرنا - "اصغر فارسی" رایزن فرهنگی ایران در جمهوری آذربایجان معتقد است که برای رهایی قدس از اشغال رژیم صهیونیستی، همه آزادگان جهان و پیروان ادیان ابراهیمی باید هم صدا شوند.

همدان - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: امسال با برنامه‌ریزی صورت گرفته نزدیک به 200 هزار شغل برای افراد زیر پوشش این نهاد در نقاط مختلف کشور ایجاد می‌شود.

تهران - ایرنا - رئیس دیده بان مغرب عربی حمایت از مقاومت و مبارزه با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تاکید کرد: این رژیم یک جنبش و حرکت نژادپرستانه و ضد بشری در جهان است.

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن ارائه توضیحاتی درباره درگذشت بهنام بهرامی‌طاقانکی در سوئیس گفت که پیگیری‌های سفارت ایران در آن کشور با مقامات محلی برای دریافت گزارش رسمی پزشکی قانونی درباره علت مرگ متوفی همچنان ادامه دارد.

ارومیه - ایرنا - مراسم بزرگداشت دومین سالگرد حجت‌الاسلام حسنی (ره) امام جمعه سابق ارومیه در محل مقبره آن مرحوم برگزار شد. عکاس: طاها اصغرخانی

ارومیه - ایرنا - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و رسیدگی به مسائل کتابخانه‌های عمومی وقفی استان با مدیرکل اوقاف و امورخیریه آذربایجان‌غربی دیدار و گفت و گو کرد.

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان‌غربی گفت: یکی از راهکارهای تقویت سرمایه‌های اجتماعی، توجه به دغدغه‌های مردمی در دستگاه‌های اجرائی است و روابط عمومی‌ها برای تقویت این ارتباطات نقش مهمی برعهده دارند.

تهران - ایرنا - آژانس کودکان سازمان ملل (یونیسف) در انتقادی از آمریکا گفت که این کشور در ماه‌های اخیر دستکم یک هزار کودک مهاجر را با وجود خطراتی که آنها را تهدید می‌کند، به مکزیک، السالوادور، گواتمالا و هندوراس بازگردانده است.

ارومیه - ایرنا - بزرگداشت دومین سالگرد ارتحال حجت الاسلام غلامرضا حسنی، امام جمعه سابق ارومیه عصر امروز، پنج شنبه با حضور اقشار مختلف مردم و مسولان در بنای یادبود این عالم برگزار شد و استاندار آذربایجان غربی و نماینده ولی فقیه در استان نیز در این آیین حضور یافتند.

تهران - ایرنا - 18 سناتور آمریکایی در نامه‌ای به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر و «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نسبت به الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی هشدار دادند.