یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استاد مطالعات فلسطین دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران تاکید کرد: میدان نبرد با اسرائیل فقط نظامی نیست بلکه انسانی، حقوقی، اقتصادی و سیاسی هم است و برای پیشبرد مقابله با رژیم صیهونیستی نباید تنها به رویارویی نظامی اکتفا کنیم.

تهران - ایرنا - تعویق یکساله جام‌جهانی 2020 لیتوانی بهانه‌ای شد تا نگاهی مختصر به تاریخچه مهم‌ترین رویداد فوتسال بیاندازیم.

تهران - ایرنا - در پی شیوع بیماری کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها، خوابگاه‌های دانشجویی نیز تعطیل و تنها برای برخی از دانشجویان دکتری با شرایط خاص امکان استفاده از خوابگاه فراهم شده است. موضوعی که به گفته مسئولان دانشگاه مطابق با دستورالعمل‌های مقابله‌ای با کرونا بوده اما برای تعدادی از دانشجویان مشکلاتی را ایجاد کرده است.

تهران - ایرنا - سفیر جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان گفت: آرامش پایدار در منطقه جز با حل و فصل مسائل اساسی فلسطین از جمله پایان اشغال سازمان یافته فلسطین محقق نمی‌شود.

مهاباد - ایرنا - فرمانده انتظامی مهاباد گفت: کلاهبرداران اینترنتی که با استفاده از سیم‌کارت‌های بدون هویت 20 میلیارد ریال را کلاهبرداری کرده بودند، توسط ماموران پلیس فتا در این شهرستان دستگیری شدند.

تهران - ایرنا - بخشنامه ارزیابی دانشجویان دانشگاه‌های غیردولتی و غیرانتفاعی برای نیمسال تحصیلی جاری به آنان ابلاغ شد. بر این اساس تمام امتحانات پایان ترم به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

اصفهان - ایرنا - "موسیقی اصفهان در گذر زمان" نوشته منصور اعظمی‌کیا کتابی به بیان تفاوت‌های شیوه، سبک و مکتب در موسیقی پرداخته است.

تهران - ایرنا - پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است برای ادامه لیگ در شرایط کرونایی باید به همه تیم‌ها به طور یکسان امکانات داده شود.

اراک - ایرنا - امام جمعه اراک و استاندار مرکزی با صدور پیامی مشترک به مناسبت روز قدس اعلام کردند: روز قدس، روز نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین است.

مشهد - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: روز قدس فراموشی ناپذیر است.

مهاباد - ایرنا - رییس اداره اوقاف و امور خیریه مهاباد گفت: پنجمین وقف سال جاری با نیت احداث مسجد در سامانه موقوفات این شهرستان به ثبت رسید.

تهران - ایرنا - بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: در دیدار با ذوب‌آهن اصفهان وقتی وارد زمین شدم، داور 10 ثانیه بعد داور سوت پایان مسابقه را زد. وقتی به رختکن رفتیم علی پروین رو کرد من کرد و گفت «مقصر باخت پرسپولیس تو بودی!»

تهران - ایرنا - منتخب مردم خلخال در باره آخرین تصمیمات منتخبان اصولگرای مجلس یازدهم برای کرسی ریاست، گفت: علی نیکزاد و شمس الدین حسینی از نامزدی ریاست مجلس انصراف دادند و بدین ترتیب رقابت بین حمیدرضا حاجی بابایی و قالیباف خواهد بود.

تهران - ایرنا - یک متخصص روانشناس بالینی گفت: در بیشتر مواقع نیاز به روانشناس و مشاور همزمان با مشاهده تغییرات در خلق و رفتار فرد اتفاق می‌افتد و این تصمیم با توجه به اینکه در شرایط سخت اتخاذ می‌شود اما می‌تواند سرنوشت زندگی را متحول سازد.

مشهد - ایرنا - جمعی از شهروندان مشهدی پنجشنبه شب با راه‌اندازی کارناوال خودرویی با مردم مظلوم فلسطین ابراز همبستگی کردند.

تهران - ایرنا - یک متخصص داخلی گفت: تاکنون شواهد علمی کافی برای اثبات تاثیر مصرف زیاد ویتامین D بر روی ویروس کرونا وجود ندارد.