دوشنبه 23 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - سرپرست تیم فولاد خوزستان گفت: کادرفنی، بازیکنان و دیگر اعضای تیم فوتبال فولاد خوزستان روز پنجشنبه تست کرونا دادند.

اهواز - ایرنا - دادستان باغملک گفت: مداح یک مراسم ترحیم در این شهرستان روانه بازداشتگاه شد.

تهران - ایرنا - جدول زمانی پخش برنامه‌های درسی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه در روز جمعه 2خرداد ماه 99 از طریق شبکه‌های آموزش و چهار اعلام شد.

مشهد - ایرنا - معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از بازگشایی مراکز اقامتی این استان پس از ماه مبارک رمضان خبر داد.

یاسوج - ایرنا - استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد مدیران دستگاه های اجرایی، فرمانداران و حتی بخش خصوصی برای ارتباط بیشتر و آشنایی با مشکلات مردم به عنوان یک دستورالعمل و ابلاغ رسمی دهگردشی، حضور در متن مردم و دیدار چهره به چهره در دورترین نقطه روستاها، شهرها و بخش های مختلف را در اولویت اصلی برنامه های کاری و اجرایی خود قرار دهند.

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: سرنوشت قدس و مسلمانان با یکدیگر پیوند عمیق و ارتباطی جدانشدنی دارد.

کرمان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار کرمان در پیامی مشترک، آسمانی‌شدن تعدادی از هم‌وطنان را بر اثر بیماری کرونا را تسلیت گفتند.

تهران - ایرنا - فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران از کاهش 15 درصدی مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا طی 24 گذشته در پایتخت خبر داد.

شیراز - ایرنا - معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان داراب گفت: خیران این شهرستان برای آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد، پرداخت چهار میلیارد و 100 میلیون ریال را متقبل شدند.

تهران - ایرنا - منابع امنیتی اماراتی روز پنجشنبه فاش کردند، پس از شکست‌های مکرر نیروهای ژنرال خلیفه حفتر فرمانده نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی در غرب این کشور، ابوظبی در صورت درخواست حفتر برای دریافت پناهندگی سیاسی از امارات مخالفت می‌کند.

تهران - ایرنا - «محمدجواد ظریف» وزیر خارجه ایران گفت که حامیان آمریکایی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جنایت‌های این رژیم همدست هستند.

بندرعباس - ایرنا - مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس گفت: بهای خون شهید سلیمانی آزادی قدس شریف و نابودی رژیم غاصب اسراییل خواهد بود.

مسکو - ایرنا - «تورسون بای باقر اوغلو» نماینده سابق مجلس قرقیزستان معتقد است که دفاع از آرمان فلسطین و ملت این کشور وظیفه تمام مسلمانان جهان است اما متاسفانه بسیاری از مسلمانان به این مهم آگاه نیستند که در این زمینه باید کارهای بیشتری در کشورهای مختلف انجام شود.

کرمان - ایرنا - دستاورد مهم شهادت سردار رشید جبهه مقاومت اسلامی؛ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی این است که مجاهدان سرافراز کشورهای اسلامی در محور مقاومت به نحوی می‌اندیشند که علاوه بر جهاد خالصانه برای رهایی ملت‌های خود از چنگال استبداد و استکبار از آرمانی جهانی برای تشکیل تمدن نوین اسلامی دفاع نمایند و وجه مشترک و مقدس یکایک آنها آزادی قدس شریف و زوال رژیم صهیونیستی از جهان هستی است و...

ساوه - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: از آغاز رزمایش همدلی مومنانه و در راستای لبیک به بیانات رهبر معظم انقلاب تاکنون 21 هزار بسته حمایتی شامل اقلام خوراکی و بهداشتی میان نیازمندان این شهرستان تهیه و توزیع شده است.

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه بااشاره به اهمیت روز قدس گفت: روز قدس روز مبارزه با استکیار جهانی و از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.