دوشنبه 23 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - مدیرکل حفاظت و حمایت سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور گفت: جنگل‌های کشور به چند نوع آفت آلوده شده‌اند که از آن جمله جنگل‌های زاگرسی به آفت جوانه‌خوار بلوط و جنگل‌های شمال نیز به آفت ابریشم‌باف ناجور می‌باشد.

آستارا - ایرنا - فرماندار بندر آستارا با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهوری بر قطع وابستگی اقتصاد به نفت، توسعه گردشگری خارجی در این شهر مرزی را ظرفیتی برای تحقق آن آرمان دانست و مسئولان محلی را به برنامه‌ریزی برای ارزآوری مناطق گردشگرپذیر فراخواند.

تهران - ایرنا - سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت روز جهانی قدس تاکید کرد: حمایت جمهوری اسلامی ایران از آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف به مثابه یک هدف راهبردی در طول حیات انقلاب اسلامی به ویژه پس از تاسیس نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

تهران - ایرنا - بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس تاکید کرد: تنها راه حل مساله فلسطین اخراج اشغالگران و برچیدن بساط صهیونیست‌ها از سرزمین‌های اشغالی و بازگشت آوارگان برای انتخاباتی آزاد و تحقق اراده آن‌ها در تعیین سرنوشت خود است.

کرمان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به ضرورت اجرایی کردن مفاد سند تحول بنیادین و تاکید و توجه خاص رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: اهداف و برنامه‌های مطرح شده در سند تحول بنیادین با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در هم تنیده است.

سنندج - ایرنا - رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: یک هزار و 123 محتوای آموزشی در مدارس مجازی با نیازهای ویژه استان تولید و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است.

زنجان - ایرنا - رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: طی 2 ماهه نخست امسال پنج نفر بر اثر حوادث رانندگی درون شهری این استان جان باختند.

ارومیه - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال 90 ارومیه گفت: تمرین این تیم برای حضور در ادامه لیگ یک کشور، اواخر هفته آینده آغاز خواهدشد.

کرج - ایرنا - رییس پلیس راه البرز برلزوم رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز ازسفرهای غیرضروری با توجه به شیوع کرونا درراه های این استان تاکید کرد.

اصفهان - ایرنا - مروری بر روزنامه‌های چاپ اصفهان، روز پنجشنبه اول خرداد 99

کرج - ایرنا - مدیرکل آموزش وپرورش البرزاعلام کرد: تدوین برنامه سند تحول بنیادین برای سال تحصیلی 1400-1399 با محوریت ساحت های شش گانه نظام تعلیم و تربیت دراین استان کلید خورد.

پکن - ایرنا - محقق و اسلام شناس چینی تاکید کرد مردم فلسطین به دلیل فشارهای شدید رژیم صهیونیستی و آمریکا قادر نیستند به تنهایی از قدس دفاع کنند لذا مسلمانان سراسر جهان باید متحد شده و در برابر تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی مقاومت کنند.

تبریز - ایرنا - با راه اندازی کشت سیست آرتمیای دریاچه ارومیه در اراضی مستعد بندر شرفخانه در شهرستان شبستر، 20 درصد از واردات این محصول به کشور کاسته می شود.

نیویورک - ایرنا - نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد، گفت سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز قدس با توجه به برد بین‌المللی آن، باعث می‌شود مساله فلسطین برخلاف تلاش آمریکا و رژیم صهیونیستی به موضوع نخست جهان تبدیل شود.

کرج - ایرنا - رییس پلیس فتا البرز با اشاره به رسیدن عید سعید فطر از کابران فضای مجازی خواست فریب کلاهبرداران جمع آوری کمک های خیرخواهانه و فطریه در برخی درگاه ها و شبکه های جعلی را نخورند.

تهران - ایرنا - رشد بهره‌وری یکی از ضروری‌ترین نیازها جامعه و از ارکان اصلی رشد اقتصادی به شمار می‌رود با اهمیت دادن به این مساله و افزایش آگاهی مردم می‌توان سطح بهره‌وری را ارتقا داد و در نتیجه میزان فعالیت‌های تولیدی را بهبود بخشید تا این امر به پیشرفت و توسعه‌یافتگی کشور منجر شود.