دوشنبه 23 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان با انتشار نامه ای به طور رسمی از سمت خود دراین تیم کناره گیری کرد.

تهران - ایرنا - رییس جمهوری آمریکا در پیامی توییتری با توهین به سخنگوی وزارت خارجه چین، این کشور را به گسترش"درد و کشتار" در جهان متهم کرد.

قزوین - ایرنا - سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: نوسازی و بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در راستای بهینه سازی مصرف سوخت، کاهش آلایندگی و ارایه خدمات مناسب به شهروندان انجام می‌شود.

شهرری - ایرنار - ییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری از احتکار و امتناع از عرضه 789 تن انواع حبوبات به ارزش 69 میلیارد و 600 میلیون ریال در انبارهای این شهرستان در طرح نظارتی بازدید از انبارها خبر داد

بروجرد - ایرنا - رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان نگران کننده است و باید به این موضوع توجه ویژه شود.

یزد - ایرنا - رییس جهاد کشاورزی بافق با اشاره به هشت فقره تغییر کاربری غیرمجاز در روستای حاجی‌آباد این شهرستان در سالجاری گفت: چهار هزار و 500 متر مربع از زمین‌های زراعی این روستا روز گذشته / چهارشنبه / رفع تصرف شد.

مشهد - ایرنا - فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان خراسان رضوی در هنگ تایباد بیش از 270 کیلوگرم مواد مخدر را کشف و ضبط کردند.

قزوین - ایرنا - بخش خصوصی در استان قزوین امسال بیش از 50 درصد آموزش‌های مهارتی مورد نیاز متقاضیان در استان قزوین را در قالب دوره‌های فنی و حرفه‌ای اجرا و برگزار می‌کند.

شهرری - ایرنا - رییس کمیته امداد بخش کهریزک از توابع شهرستان ری گفت: در راستای اجرای طرح رزمایش مواسات و همدلی 60 هزار بسته افطاری به نیازمندان این بخش اهدا و بین آنان توزیع شد.

رشت - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان اعلام کرد: تاسیسات اقامتی استان پس از گذران چندین ماه تعطیلات کرونایی از امروز پذیرای گردشگران است.

بروجرد - ایرنا - رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بروجرد گفت: ورود تورهای گردشگری به شهرستان ممنوع شده و با متخلفان این حوزه برخورد می شود.

تهران - ایرنا - مترجم اسپانیایی آثار فارسی معتقد است با اینکه بعضی آثار مهم فارسی به زبان اسپانیایی ترجمه شده‌اند، هنوز جای بسیاری دیگر خالی است.

خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: 50 دستگاه کولر گازی قاچاق به ارزش 3 میلیارد و 300 میلیون ریال در دورود کشف شد.

قصرشیرین - ایرنا - فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب گفت: باهوشیاری ماموران انتظامی و کشف یک مورد زمین‌خواری، 2 فرد متهم در این شهرستان دستگیر شدند.

اسلام‌آباد - ایرنا - سیر صعودی تعداد بیماران کرونایی در پاکستان و فوت‌شدگان ناشی از این ویروس همچنان ادامه دارد درحالی که این کشور طی 24 ساعت گذشته رکورد بیشترین آمار ابتلا به کووید -19 را به ثبت رساند.

شهرری - ایرنا - مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل موسسه خیریه کهریزک در آستانه عید سعید فطر از آمادگی این موسسه جهت دریافت فطریه و کفاره روزه‌داران خبر داد.