دوشنبه 23 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - ایرنا - رسانه‌ها و مطبوعات استان زنجان در این هفته موضوعات مختلفی را در سرخط اخبار و صفحات نخست خود انعکاس دادند که از جمله آن‌ها می‌توان به موضوع حفاری غیرمجاز در حوزه میراث فرهنگی و کشف و ضبط آثار و اشیاء قدیمی در استان و توصیه به هیجانی عمل نکردن سهامداران در بورس اشاره کرد.

تهران - ایرنا - جلسات علنی دهمین مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه در حالی پایان یافت که علی لاریجانی در سخنانی از هجمه‌ها به دستگاه قانونگذاری انتقاد کرد و گفت: مجلس دهم در بزنگاه‌ها هر آنچه وظیفه داشت انجام داد.

مشهد - ایرنا - بیمارستان 610 تخخوابی امام رضا (ع) در مشهد با کاهش مبتلایان بستری از پوشش اختصاصی بیماران کرونایی خارج شد.

کرمان - ایرنا - رئیس‌کل دادگستری استان کرمان گفت: همزمان با عید سعید فطر زمینه آزادی 30 مددجوی جرائم غیرعمد از زندان‌های این استان فراهم می‌شود.

سنندج - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب سنندج مرکز استان کردستان بر لزوم تلاش همه ارگان‌ها و مردم در بحث مقابله با بی‌حجابی و بدحجابی تاکید کرد و گفت: سازمان‌های مردم نهاد همانگونه که در بخش‌های زیست محیطی و اجتماعی فعالیت می‌کنند، باید در بحث حجاب و مقابله با بد حجابی نیز ورود پیدا کرده و احساس مسوولیت کنند.

کرج - ایرنا - رییس پلیس آگاهی استان البرز اعلام کرد که فردی توسط افراد ناشناس در کرج ربوده شده بود در کمتر از سه ساعت با هوشیاری به موقع پلیس آزاد شد.

زاهدان - ایرنا - سه طرح بزرگ آبی امروز / پنجشنبه / با حضور وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران و تعدادی از مسوولان سیستان و بلوچستان به صورت ویدئو کنفرانس در ارتباط زنده با رییس جمهوری و وزیر نیرو در شمال این استان افتتاح شد.

همدان - ایرنا - فعالیت‌های انسان‌دوستانه جمعیت هلال احمر ملایر در تسکین آلام مردم آسیب‌دیده از حوادث و بلایا، همه یادآور نقش ارزشمند فرشتگان نجات سرخ‌پوش این جمعیت است که جلوه‌هایی از ایثار، فداکاری و خدمت داوطلبانه خلق می‌کنند؛ خدمتی ماندگار که حالا تمام هم و غم خود را برای احداث یک مجموعه بزرگ درمانی و آموزشی معطوف کرده‌است.

تهران - ایرنا - دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: راهپیمایی جهانی روز قدس در هر سال موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین و تمام مظلومان جهان می‌شود و خشم و عصبانیت اشغالگران صهیونیست و حامیان آنها را رقم می‌زند.

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با بیان اینکه دین علاوه بر قیامت، دنیای انسان‌ها را نیز آباد می‌کند، افزود: فعالیت‌های جهادی روحانیون، پیوند دین و دنیای مردم را برقرار کرده است.

اراک - ایرنا - رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی گفت: نماز جمعه این هفته (دوم خردادماه) در 12 شهر این استان که از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت سفید و بی خطر هستند، اقامه می‌شود.

رشت - ایرنا - انزلی این نام آشنا، این شهر کوچک آرمیده در دامان کاسپین از دیرباز به دلیل داشتن بندر، گمرکات و مراوده های تجاری و فرهنگی به دروازه اروپا شناخته می شود.

کرمان - ایرنا - رئیس‌کل دادگستری استان کرمان از پیگیری دستگاه قضائی این استان برای تعیین تکلیف کارگران ذغالسنگ خبر داد و گفت: در این رابطه نشست مشترکی با مدیرعامل صندوق بازنشستگی و استاندار کرمان برگزار شده است.

زنجان - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان گفت: دستگاه قضایی این استان در راستای تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، خود را مکلف به حمایت از واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی و کمک به برطرف کردن موانع پیش روی تولید می‌داند.

اهواز - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی ایذه گفت: برداشت دانه روغنی کلزا از سطح 2 هزار و 200 هکتار مزارع زیر کشت این محصول در شهرستان ایذه آغاز شد.

کرمانشاه - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه باتاکید بر اینکه اصلاحات اقتصادی در استان تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه دارد، یکی از مهمترین موفقیت‌ها و دستاوردها در زمینه بهبود فضای کسب و کار، کاهش روند زمانی استعلام‌ها و صدور مجوزها از چند ماه به 2 هفته است.