سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: عناصر اصلی باندهای قاچاق، تهیه و توزیع انواع مواد مخدر هر چه سریعتر در این استان شناسایی و دستگیر شوند.

زنجان - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان از اقدام جمعیت هلال احمر در خصوص تهیه و توزیع بسته‌های غذایی و معیشتی برای خانوارهای کم برخوردار در سطح استان قدردانی کرد.

قشم - ایرنا - دادستان قشم گفت: در صورت ادامه اختلافات بین شهرداری و سازمان منطقه آزاد قشم درباره اجرای طرح تفصیلی یا طرح جامع شهر قشم، به عنوان مدعی العموم به مساله ورود می‌کند.

مشهد - ایرنا - فرماندار مشهد گفت: شهرداری این شهر پنج جایگاه برای ساماندهی کارگران ایجاد کرده است که می‌کوشیم با حمایت استاندار 20 جایگاه ساماندهی دیگر را در این شهر برای سهولت دسترسی کارگران ایجاد کنیم.

شیراز - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: آمار ابتلا به کرونا در این شهرستان در حالی رو به افزایش است که درصد نسبتا زیادی از مبتلایان جدید از کودکان و سالمندان هستند و احتمال افزایش تعداد بیماران بستری، خطری است که جهرم را تهدید می‌کند.

شیراز - ایرنا - نخستین جشنواره ملی میراث فرهنگی و موزه نگاری با سلسله برنامه‌های ویژه مرتبط با حوزه‌های وابسته و حضور سخنرانان و مهمانان ویژه به‌صورت مجازی در دانشگاه شیراز آغاز شد.

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی تاکستان از دستگیری یک سارق مسلح خودرو در محدوده این شهرستان خبر داد.

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی آرژانتین معتقد است که اگر بارسلونا تعدادی از بازیکنان خود را قربانی کند، دیدن «لیونل مسی»، «لوئیس سوآرز»، «آنتوان گریژمان» و «لائوتارو مارتینز» در کنار یکدیگر محتمل است.

تهران - ایرنا - افلاطون را به عنوان معمار اصلی فلسفه سیاسی می‌شناسند. آموزه‌های او در سده‌های مختلف منبع الهام و مورد بحث همه متفکران و معتبرترین محافل فلسفی و سیاسی جهان بوده است. چنانچه این فیلسوف بلندپایه حیطه‌های تازه‌تری را برای بحث و بررسی مورد توجه قرار داد و بنیان تفکر و اندیشه در علوم گوناگون مانند علوم تربیتی و نظریه دولت و فلسفه آدمی را پی‌ریزی کرد.

مشهد - ایرنا - پژوهشگر دانشگاه علوم پزشکی مشهد در زمره 100 محقق برتر فدراسیون سرآمدان علمی ایران قرار گرفت.

ساوه - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: یک راس گاو که رفتارهای خارج از کنترل و آسیب رسان به شهروندان داشت، با شلیک پلیس در شهر آوه مهار شد.

اصفهان - ایرنا - رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نایین گفت: عملیات کپه‌کاری آنغوزه در سطح یکصد هکتار از مراتع بخش انارک این شهرستان به پایان رسید.

تهران - ایرنا - بیمه مرکزی جمهوری اسلامی اعلام کرد: استارت‌آپ‌های بیمه‌ای حق صدور هیچ نوع بیمه‌نامه‌ای را ندارند و صدور بیمه‌نامه‌ها صرفا از طریق نمایندگی‌ها و یا شعب شرکت‌های بیمه‌ای انجام می‌شود.

یوسف‌نژاد در گفت و گو با خبر تصویری ایرنا گفت: مجلس دهم می‌توانست بهتر عمل کند، ولی مجلس دهم در شرایط بد تحریم بین‌المللی قرار گرفته بود

هادی برهانی، استاد دانشکده مطالعات جهان در گفت‌وگو با خبر تصویری ایرنا 24 تصمیم محمود عباس برای توقف در اجرای تمامی توافقات پیشین با آمریکا و اسرائیل را به دلیل فشار این دو کشور برای اجرای معامله قرن دانست.

اهواز - ایرنا - رییس اداره آب و فاضلاب روستایی ایذه گفت: وضعیت آب شرب روستاهای دهدز به حالت عادی برگشته است.