سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سمیه لاری خبرنگار حوزه مجلس ایرنا در گفت‌وگو با خبر تصویری ایرنا 24 گفت مجلس دهم در ارتباط با خبرنگاران عملکرد نسبتا خوبی داشته. خبرنگاران در این دوره در راهروهای مجلس اخبار داغ و نابی را از نماینده‌ها می‌گرفتند.

احمد اتحادپور، در گفت‌وگو با خبر تصویری ایرنا24 علاوه بر رفتار هیجانی سرمایه‌گذاران تازه‌وارد در بازار بورس، اعلام عملکرد سه ماهه چهارم شرکت‌های پالایشی را از عوامل رشد منفی این بازار دانست.

اهواز - ایرنا - بخشدار شعیبیه شوشتر گفت: معتمدان و بزرگان طوایف در این بخش، عید فطر امسال عید دیدنی نمی روند و برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، در خانه می مانند.

تهران - ایرنا - اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس امروز چهارشنبه به مناسبت روز جهانی قدس تاکید کرد: ما به صهیونیست درباره ارتکاب هرگونه حماقت علیه مسجدالاقصی هشدار می‌دهیم.

آبادان - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی شادگان گفت:21 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان شادگان خریداری و تحویل تعاون روستایی شد.

تهران - ایرنا - دروازه‌بان تیم ملی فوتبال آلمان، قرارداد خود را با باشگاه بایرن‌مونیخ، سه سال دیگر تمدید کرد.

تهران - ایرنا - ماجرای قطع ماهواره شبکه تلویزیونی الکوثر آن هم در آستانه روز قدس خبرساز شده است. همزمانی این موضوع با رویداد جهانی روز قدس و توییت مسئول روابط عمومی صدا و سیما حاشیه‌های جدیدی در این حوزه ایجاد کرد و بدون توجه به حواشی دیگر دولت در خصوص کوتاهی در تأمین منابع ارزی لازم برای صدا و سیما مورد اتهام قرار گرفت.

گناباد - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گناباد گفت: 773 نفر از ایتام و محسنین این شهرستان نیازمند یاری خیران هستند.

ایلام - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: کمباین داران در صورت اخذ برگه تایید سلامت از مراکز بهداشت، اجازه برداشت محصولات کشاورزی را در این استان دارند.

سمنان - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: کمک و همکاری در رفع مشکلات در زمینه تغییر کاربری اراضی باغی این استان منوط به اجرای قوانین و مقررات فنی و کارشناسی است.

کرج - ایرنا - مرکز نیکوکاری جوانان استان البرز باهدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های خیر و احسان به‌منظور ارائه خدمات اجتماعی به جوانان در حوزه توانمندسازی، کاهش آسیب‌های اجتماعی و سایر مسائل مرتبط با جوانان افتتاح شد.

یاسوج - ایرنا - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه وبویراحمد گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا و انجام برخی طرح های مقابله ای و کنترلی (در خانه ماندن) میزان استفاده از پهنای باند ثابت در این استان از حدود پنج درصد قبل از بروز این بیماری هم اینک به بالای 30 درصد افزایش یافته است.

کرج - ایرنا - مدیر کل ورزش و جوانان البرز گفت: ورزشکاران این استان در سال 98 موفق به کسب 2هزار و 300 مدال در سطح کشوری، آسیایی، جهانی و بین المللی شدند.

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به بررسی‌های کارشناسانه‌ی کمیته‌های زیر مجموعه ستاد ملی مبارزه با کرونا، برگزاری پلکانی و مرحله به مرحله فعالیت‌های ورزشی در دستور کار قرار گرفت.

کابل - ایرنا - شورای علمای شیعه افغانستان روز چهارشنبه در بیانیه‌ای با گرامیداشت روز جهانی قدس از سران کشورهای اسلامی خواست که از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بپرهیزند و جلوی معامله ننگین قرن را بگیرند و سازمان‌های حقوق بشری نیز در برابر جنایات ضد بشری اسرائیل آرام و ساکت نمانند.

تهران - ایرنا - دفتر کنترل دارایی‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال کرده است.