سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرماندار شهرستان قرچک اظهار داشت: استفاده از پارکینگ منازل به‌عنوان انبار کالا ممنوع بوده و در صورت مشاهده به عنوان انبار غیر قانونی با آن برخورد می‌شود.

تهران - ایرنا - «عبدالملک بدرالدین الحوثی» در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس، این روز را عاملی دانست که با اعلام امام خمینی (ره) امت اسلامی را متوجه مساله اول و مسئولیت اصلی خود یعنی قضیه فلسطین کرد.

یزد - ایرنا - رییس اداره دامپزشکی مهریز گفت: بزرگترین مرکز قرنطینه و میدان دام استان در جوار کشتارگاه صنعتی این شهرستان آغاز بکار کرد.

یزد - ایرنا - روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد اعلام کرد: تعداد مسمومیت با الکل در یزد از ابتدای اسفندماه تاکنون به 100 نفر رسیده و 9 نفر نیز به همین دلیل جان باخته‌اند.

تهران - ایرنا - روزنامه وال استریت ژورنال افشا کرد که تحریم های جدید آمریکا علیه برخی از نهادها و مقامات ایران به امید توقف روند فروش نفت این کشور به ونزوئلا بوده است.

تهران - ایرنا - رییس سازمان سینمایی پس از انتشار طرح حمایت از تولید فیلمنامه توسط سازمان سینمایی در صفحه شخصی خود، نوشت: متن قوی، شرط لازم برای جهش سینما و ارتباط بیشتر با مخاطب است.

نیویورک - ایرنا - وزیر خارجه آمریکا که خواستار برکناری بازرس کل شده بود، در برابر پرسش‌های خبرنگاران در این‌باره تاب نیاورد و به جلسه پایان داد.

تهران - ایرنا - زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز چهارشنبه با تاکید بر حل اختلافات میان گروه‌های فلسطینی، گفت: مردم فلسطین قادر به ایستادن در برابر معامله قرن و نابودی آن هستند.

بغداد - ایرنا - رییس دیوان اوقاف اهل سنت عراق که از علمای دین برجسته این کشور نیز به شمار می رود تاکید کرد که همه طوایف و مذاهب اسلامی، عادی سازی با رژیم صهیونیستی را حرام می‌دانند.

ایرنا - تهران - جلسه مدیران ارشد وزارت آموزش و پرورش رو چهارشنبه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور و محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در محل این وزارتخانه برگزار شد.

آبادان - ایرنا - دبیر ستاد بزرگداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر از لغو برگزاری برنامه هرساله تجمع نیروهای مسلح در سوم خرداد خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت بیماری کووید 19 هرگونه تجمع نیروهای مسلح در خرمشهر لغو و برنامه‌های گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر در فضای مجازی برگزار می‌شود.

تهران_ ایرنا_ مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با تایید آبگرفتگی در ایستگاه متروی هفت تیر به دلیل بارندگی ها گفت: با تلاش عوامل فنی و مهندسی این مشکل برطرف شده است.

قم - ایرنا - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: طرح پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی درقم از طریق کیو. آر. کد تا یک ماه دیگر عملیاتی خواهد شد.

ایرنا - یزد - کارگاه آموزشی بایدها و نبایدهای اطلاع رسانی در حوزه قضایی با حضور داستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از اصحاب رسانه و نشست خبری محمدحسین رحیمی زاده معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد برگزار شد. عکس: مسعود میرجلیلی

قم - ایرنا - جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس ضمن انتقاد از تلاش های خط سازش و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تاکید که اسرائیل غاصب خیال معامله قرن را به گور خواهد برد.