سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

گچساران - ایرنا - مسئول هماهنگ کننده تیم پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی یاسوج گفت: هفت هزار نفر از شهروندان نوعدوست این استان از پنج سال پیش تاکنون از طریق انجمن اهدای عضو ایرانیان کارت دریافت کرده اند.

کیش - ایرنا - سخنگوی شورای سلامت کیش از بازگشایی تفریحات دریایی و فعالیت مجدد شناورهای تفریحی بعد از عید سعید فطر با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در این جزیره خبر داد.

تهران - ایرنا - «روت فن نیستلروی» با رد ادعای «فابیو کاپلو» در این خصوص که رختکن رئال مادرید بوی الکل می‌داده است، گفت: تمام حاضران در رختکن رئال نهایت اصول حرفه‌ای‌گری را رعایت می‌کردند.

تهران - ایرنا - کانون فارغ‌التحصیلان دانشکده حقوق دانشگاه تهران در نامه‌ای از رییس قوه قضاییه خواستند اجازه بدهد خود کانون‌های وکلا در صورت احساس نیاز به آئین‌نامه جدید، آن را تهیه و جهت تصویب ارائه کنند.

نیویورک - ایرنا - اعضای اروپایی شورای امنیت سازمان ملل متحد هرگونه الحاق سرزمین‌های فلسطینی به رژیم صهیونیستی را مخالف قوانین بین‌المللی دانستند و تاکید کردند هیچ‌گونه تغییری را در مرزهای 1967 به رسمیت نخواهند شناخت.

سمنان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: محموله یک و نیم میلیارد ریالی کالای قاچاق از یک دستگاه کامیون کشنده در شهرستان سرخه توقیف شد.

تهران - ایرنا - سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندوی جمهوری آذربایجان، گفت: در حاضر حاضر مربیان خوبی در تکواندوی ایران فعالیت می‌کنند و نیازی به حضور من نیست.

غزه - ایرنا - «صابر الدقامسه» نویسنده و تحلیلگر سیاسی اردنی در یادداشتی ضمن انتقاد از پروژه ایران‌هراسی در برخی جوامع عربی نوشت: ایران امروز با وجود تحریم‌ها به یک قدرت اقتصادی و دژ علمی، صنعتی و نظامی تبدیل شده است.

یاسوج - ایرنا - شهردار دهدشت گفت: کار آسفالت 22 هزار متر از معابر و خیایان‌های اصلی دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه در دستور کار است.

سمنان - ایرنا - استاندار سمنان گفت: توسعه روز افزون ایران اسلامی با وجود تحریم‌ها و شرایط به وجود آمده از آن مستلزم مدیریت نقدینگی در کشور است.

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه با اشاره به آغاز طرح اقدام ملی که مربوط به ساخت مسکن در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت است، گفت: لازم است وضعیت این طرح در نهایت تا مرداد 1400 و پایان عمر دولت فعلی روشن شود.

مشهد - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی گفت: در چهل و سومین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در این استان، اولویت دورکاری تا یک سوم کارکنان با افراد دارای بیماری‌های آسیب پذیر و بانوان دارای فرزند خردسال تعیین شد.

تهران - ایرنا - رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: اپراتورهای تلفن همراه مکلف هستند مبالغی را که به اشتباه بابت تماس‌های تصویری پیام‌رسان سروش از مشترکان دریافت کرده‌اند ظرف سه روز آینده به مشترکان باز گردانند.

تهران - ایرنا - براساس یافته‌های یک تحقیق، بیش از یک پنجم فوتبالیست‌ها در دوران قرنطینه مرتبط با شیوع ویروس کرونا، گرفتار افسردگی شده یا به فکر آسیب رساندن به خودشان افتاده‌اند.

زاهدان - ایرنا - معاون اجرایی مرکز بهداشت سیستان و بلوچستان گفت: نخستین گروه از موارد مثبت کرونا به منظور پیشگیری از شیوع بیماری در نقاهتگاه بانوان منطقه نجف‌آباد خاش مستقر شدند.

تهران - ایرنا - مادران شهیدان جاوید الاثر حیدری و شهدای دفاع مقدس محمودی راد و اثنی عشری و همچنین جانبازان گرانقدر سبیلی ممقانی و بارانی (70 درصد) دوران دفاع مقدس و امنیت به شهدا پیوستند.