سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر از تولید سالانه هفت میلیون ماسک و یک میلیون لیتر محلول ضدعفونی دست در شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران وابسته به سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر خبر داد.

رشت _ ایرنا _ طی آئینی از چهار خبرنگار فرهنگی و 26 معلم نمونه فعال در شبکه اجتماعی شاد تجلیل شد.

تهران - ایرنا - مقامات کشورهای مختلف آسیای مرکزی برای مقابله با شیوع کرونا تدابیر مختلف را به کار بستند تا جایی که برخی از این کشورها اعلام کردند که برخی واحدهای خدماتی از روز 25 مه (هفته آینده) فعالیت خود را از سر خواهند گرفت.

تهران - ایرنا - جلسه کمیته پژوهشی کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی ایران از میان 53 طرح تحقیقاتی مورد بررسی با موضوع کرونا، 33 طرح را تصویب کرد.

تهران - ایرنا - تاریخ برگزاری فینال لیگ برتر فوتسال که به علت شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده بود، مشخص شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر این که هیچگونه مزاحمتی را تحمل نخواهیم کرد گفت: اگر مزاحمت ها ادامه پیدا کند و تشدید شود حتما پاسخ قاطع و محکمی خواهیم داد.

نوشهر - ایرنا - فرماندار نوشهر با اشاره به احتمال حضور چشمگیر مسافران در عید فطر پس از ماهها خانه‌نشینی ناشی از ویروس کرونا به این شهر، تاکید کرد که ستاد ساماندهی سواحل به منظور کنترل و نظارت بیشتر در این ایام آماده باش هستند.

شهرکرد - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: عبور از حرکت یکنواخت مدیریت شهری در شهرکرد و توجه به بایدها و نبایدها در مرکز استان ضروری است.

قشم - ایرنا - عبدالله محمدی نخستین قشموند است که به عنوان رییس جدید شعبه قشم سازمان تامین اجتماعی منصوب شد.

تهران - ایرنا - دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس اعلام کرد: روز قدس عرصه نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از مظلومان عالم به ویژه فلسطین مظلوم و اعلام برائت از جبهه استکبار و در رأس آن رژیم صهیونیستی است.

شهرکرد - ایرنا - معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: یک انبار با 371 تن شکر احتکار شده شناسایی و پلمب شد.

بندرعباس -- مسوول محیط زیست دریایی اداره کل حفاظت محیط زیست دریایی هرمزگان گفت: اموج دریا لاشه 32قطعه لاک پشت پوزه عقابی و سبز را به سواحل جاسک آورد.

ارومیه - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با اشاره به برگزاری نخستین مرحله رزمایش همدلی و کمک مومنانه در مدارس استان گفت: در این راستا 438 مدرسه مشارکت دارند.

اهواز - ایرنا - اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان وضعیت هوای سوسنگرد را در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 11 روز چهارشنبه ناسالم اعلام کرد.

مشهد - ایرنا - مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار در مشهد گفت: برخی تبلیغات در شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای پیرامون فروش اراضی این شهر با قیمت نازل، غیرواقعی بوده و کلاهبرداری است.

تهران - ایرنا - معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه در پی دستور ریاست قوه قضاییه در خصوص آیین‌نامه اصلاحی لایحه استقلال کانون وکلا گفت: کانون های وکلای سراسر کشور در مهلت مجدد یک ماهه‌ای که به این منظور تعیین شده، نظرات و پیشنهادات خود را اعلام کنند.