سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: این نهاد 17 هزار و 851 بسته بهداشتی حفاظتی را بین 10 گروه از بیماران خاص این استان توزیع کرد.

بندرعباس - ایرنا - رییس سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: نماز عید فطر شهرستان های بندرعباس، میناب، قشم، حاجی آباد و رودان امسال به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد محلات اقامه می شود.

کرمان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در راستای نوسازی ناوگان باری کشور و استفاده از ظرفیت‌های قانونی مندرج در قوانین احکام دائمی توسعه در نظر دارد به منظور تسریع در انجام روند نوسازی، از سوم خرداد سال جاری از متقاضیان ورود خودروهای باری سنگین تا سه سال ساخت در آدرس اینترنتی خود (www.rmto.ir) بخش نوسازی و توسعه ناوگان ثبت...

تهران - ایرنا - ژئوپلیتیک مفهومی ناظر بر تاثیر جغرافیا بر رفتار کشورها است. این مفهوم و میزان تاثیرگذاری آن در گذر زمان با دگرگونی‌هایی همراه بوده‌است.

#سهم_من_در_مهارکرونا

#سهم_من_در_مهارکرونا

تهران - ایرنا - رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 126 هزار و 949 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 64 نفر در 24 ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به 7183 نفر رسید.

#سهم_من_در_مهارکرونا

#سهم_من_در_مهارکرونا

ساری - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اظهار این که همچنان خدمات شهری استان با رضایت نسبی مردم فاصله دارد، گفت: صد البته هرگونه خدمت به شهروندان باید بی‌منت و بی‌حاشیه باشد.

یزد - ایرنا - کارشناس هنری اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان اردکان گفت: با شیوع بیماری کرونا و توقف امور برخی واحدهای تولیدی و صنعتی و لغو سفرها، این بحران تاثیر منفی بر کارکرد هنرمندان این نهاد گذاشته است.

ساری - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران از بی توجهی به گردشگری شهری در استان انتقاد کرد و خواستار توجه ویژه تمامی مدیران شهری به این بخش از گردشگری با توجه به ظرفیت‌های نهفته فراوان شد.

تهران - ایرنا - وزیر نیرو گفت: قطار پویش هرهفته# الف - ب - ایران فردا به استان سیستان و بلوچستان خواهد رسید و طرح‌های بخش آب در این استان بهره‌برداری می‌شود.

اهواز - ایرنا - دارنده نشان طلای کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی آسیا گفت: مردم با ماندن در خانه و همچنین رعایت فاصله اجتماعی بیماری کرونا را ضربه فنی کنند.

کرمان - ایرنا - رئیس اداره پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: مرگ مغزی ناشی از تصادفات و ضربات مغزی در این استان بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

شیراز - ایرنا - فرمانده انتظامی استان فارس گفت: محل احتکار 162 دستگاه خودرو صفر کیلومتر در یکی از محله‌های کازرون لو رفت و ماموران این خودروها را توقیف کردند.