سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - بخشدار معمولان گفت: روستاییان سیلزده این منطقه فاقد راه دسترسی مناسب هستندکه با توجه به آغاز برداشت محصولات کشاورزی و لزوم فروش به موقع تولیدات نیاز است راه‌های این بخش به سرعت ترمیم و بازسازی شود.

اهواز - ایرنا - منتشر شدن عکس‌هایی از زندگی یک خانواده در اتاقک آسانسور مسکن مهر ایذه در فضای مجازی، بازتاب زیادی داشته است.

تهران - ایرنا - وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که از ابتدای سال 99 تاکنون دو شرکت بزرگ خودروسازی کشور بیش از 112 هزار و 489 دستگاه خودرو تولید کردند و 77 هزار و 704 دستگاه را در قالب تعهدات جاری و معوق تحویل مشتریان خود داده‌اند.

تهران - ایرنا - سرپرست اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شمیرانات اعلام کرد: خیران، حامیان و نیکوکاران شهرستان 2 میلیارد تومان طی ماه مبارک رمضان به نیازمندان و خانواده های تحت پوشش این اداره کمک کردند.

تهران - ایرنا - شرکت هوا - فضا و صنایع دفاعی بریتانیایی و چندملیتی اعلام کرده که قصد دارد 9 هزار شغل را، معادل تقریبا یک پنجم نیروی کار این شرکت، در نتیجه تاثیر بحران کرونا بر صنعت هوانوردی کاهش دهد.

تهران - ایرنا - امضای توافق‌نامه تقسیم قدرت میان «اشرف غنی» و «عبدالله عبدالله» از دید برخی از صاحبنظران مسائل افغانستان اگرچه به روند صلح در این کشور کمک می‌کند اما می‌تواند در درازمدت ساختار دموکراسی افغانستان را با تاثیراتی جدی مواجه‌سازد.

قم - ایرنا - فرمانده انتظامی استان قم از شناسایی محل نگهداری 20 دستگاه خودرو صفر کیلومتر به ارزش بیش از 100 میلیارد ریال در قم خبر داد.

مشهد - ایرنا - معاون امور مشارکتهای مردمی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: نیکوکاران و خیرین استان از ابتدای ماه رمضان تا کنون در پویش همدلی مومنانه بیش از 102 میلیارد ریال مشارکت کردند.

زاهدان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: چهار میلیارد ریال اعتبار به منظور ساماندهی موزه منطقه‌ای جنوب شرق کشور در زاهدان اختصاص یافته است.

یزد - ایرنا - معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردکان گفت: 2 دانشجوی کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته مدیریت بازگانی این واحد دانشگاهی از پایان نامه خود با استفاده از امکانات فضای مجازی دفاع کردند.

زنجان - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: طبق برآوردهای صورت‌گرفته، هزینه و قیمت پایه ساخت هر مترمربع در طرح اقدام ملی مسکن برای واحدهای چندخانواری 2 میلیون و 100 و برای واحدهای مسکونی ویژه 2 میلیون و 200 هزار تومان تعیین شده که سازندگان مکلفند پروژه‌ها را با قیمت‌های پایه و مشخصات فنی اعلام شده اجرا کرده و تحویل واجدان شرایط دهند.

تهران - ایرنا - رییس جمهوری در گفت و گوی تلفنی با رییس جمهوری قزاقستان با تاکید بر گسترش و تعمیق روابط تهران - آستانه در حوزه های مورد علاق گفت: ایران آماده است سیستم تهاتر کالا با قزاقستان را برقرارکند.

تهران - ایرنا - بنابر یک سند افشا شده متعلق به وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) ویروس کرونا تا تابستان سال 2021 میلادی باقی خواهد ماند و تا آن زمان نیز واکسنی برای درمان آن وجود ندارد.

تبریز - ایرنا - مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: این مجموعه در راستای عمل به توصیه مقام رهبری برای اجرای رزمایش مواسات، یکهزار بسته گوشت قرمز گرم بین اقشار آسیب پذیر این شهر توزیع کرد.

اهواز - ایرنا - مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: جریانات جنوبی هوا تا اواسط هفته آینده به تناوب سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی خوزستان خواهد شد.

بوشهر - ایرنا - نشست شورای اطلاع رسانی استان روز چهارشنبه با حضور عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در سالن کوثر استانداری برگزار شد.