سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: میانگین بارندگی از ابتدای سال زراعی 99-98 تاکنون در استان نسبت به بلندمدت 60.6 درصد افزایش یافت.

تهران - ایرنا - اسطوره بسکتبال آمریکا اعلام کرده که در شب فینال سال 1997 چند نفر با یک پیتزا او را مسموم کردند.

تهران - ایرنا - سفارت ایران در کویت با تاکید بر اینکه مردم فلسطین علیرغم انبوهی از مشکلات و مصیبت‌ها تصمیم خود را بر ایستادگی تا احقاق حقوق کامل خود گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: روز قدس و گرامیداشت آن ولو در شرایط ناشی از ویروس کرونا به معنای استمرار بیداری امت اسلامی است.

شهرری - ایرنا - رییس تبلیغات اسلامی شهرستان ری گفت: با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا، راهپیمایی روز قدس در این شهرستان برگزار نمی شود اما تشکل های دینی و مبلغان با استفاده از رسانه و شبکه‌های اجتماعی توطئه‌های دشمنان را تبیین می‌کنند.

زاهدان - ایرنا - رییس اداره شیلات زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: 2 میلیون و 200 هزار قطعه لارو ماهیان گرمابی در آب بندها و استخرهای به وزن رسانی این شهرستان رهاسازی شد.

ایرنا - تهران - جلسه هیأت دولت روز یکشنبه به ریاست حجت‌الاسلام حسن روحانی رییس جمهور در مجموعه حافظیه تهران برگزار شد.(عکس از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری)

سمنان - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی آرادان با اشاره به آغاز زمان برداشت جو در این شهرستان، گفت: برداشت این محصول امسال 12 هزار و 700 تن برآورد می‌شود.

تهران - ایرنا - وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر این که هیچگونه مزاحمتی را تحمل نخواهیم کرد گفت: اگر مزاحمت ها ادامه پیدا کند و تشدید شود حتما پاسخ قاطع و محکمی خواهیم داد.

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: زمین‌های دولتی بخشی از اقدامات حمایتی است که در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد و نیاز است که به منظور استفاده بهینه از این امکان سنجش اهلیت متقاضیان با دقت صورت بگیرد.

بیرجند - ایرنا - مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: مردم از خرید و مصرف گوشت بدون مهر دامپزشکی خودداری و گوشت مصرفی خود را فقط از قصابی‌های مجاز و مورد تایید دامپزشکی تهیه کنند.

تهران - ایرنا - آزادسازی قدس شریف، آرمانی مردمی است که پایگاه محکم آن در دل مردم آزاده جهان است. با گذشت 72 سال از روز نکبت و اشغال مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان از سوی آن رژیم، اهمیت آزادسازی قدس بیش از پیش نمایان شده است.

قزوین - ایرنا - مدیر کل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: با توجه به شروع موج مسافرت‌ها در تعطیلات پیش رو و شیوع ویروس کرونا باید دستگاه‌های قزوین، آمادگی لازم را برای مدیریت سفرهای احتمالی داشته باشند.

تبریز - ایرنا - با حضور جمعی از مسئولان شهرداری و شورای شهر تبریز، چهار طرح عمرانی ترافیکی امروز چهارشنبه در آیین‌های جداگانه در مناطق مختلف این کلان‌شهر کلنگ‌زنی شد.

زاهدان - ایرنا - معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: این اداره کل با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به هنرمندانی که بر اثر ویروس کرونا دچار خسارت شده‌اند، وام کم بهره اعطا می‌کند.

زنجان - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان گفت: کرونا یک بلا بود ولی ملت ایران این تهدید را به فرصت کمک به همنوعان تبدیل کرد در حالی که دنیای غرب در این مقوله نسبت به ادعاهایشان، رفوزه شد.

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار سنقر و کلیایی با بیان اینکه بحران بیماری کرونا فرصت همدلی را در جامعه نمایان تر کرد، گفت: همدلی و کمک به هم نوعان در این بحران در کشورمان به خوبی به نمایش گذاشته شد.