جمعه 7 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

استاندار تهران جزئیات برگزاری راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر با توجه به شیوع کروناویروس را تشریح کرد.

شمار قربانیان طوفان اخیر در فیلیپین به 167 تن افزایش یافت.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در استان تهران بر لزوم پیگیری تهویه مناسب و استفاده از ماسک برای مدارس از سوی مسوولان آموزش و پرورش تأکید کرد.

وزیر آموزش‌وپرورش ضمن بیان اینکه در هفته معلم باید تلاش کنیم تا مقام و شأن معلم را به جامعه معرفی کنیم گفت که ضروری است در هفته معلم از معلمان شاخص، مانند معلمان مدافع حرم، جانباز، مخترع، برگزیده قرآنی، علمی، ورزشی و... تجلیل شود.

سرپرست مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور از شناسایی حدود 350 هزار کودک دچار آمبلیوپ از زمان شروع برنامه طرح پیشگیری از تنبلی چشم در کودکان 3 تا 6 سال (سال 1375) تاکنون خبر داد.

اهدای منظم خون یک فایده پنهان و عجیب دارد که تاکنون کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت متروی تهران در بازدید از 4 ایستگاه خط 3، بر تکمیل نواقص برخی ایستگاه‌ها در اسرع وقت تاکید کرد.

مدیرکل دفتر امور مراتع سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور نسبت به برداشت قارچ‌های سمی و خودرو درعرصه های جنگلی و مرتعی هشدار داد.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران از اجرای ویژه برنامه‌های سلامت محور خبر داد و گفت: به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، ویژه برنامه‌های متنوع با عنوان «رمضان است و حال من خوب است» برای اقشار مختلف جامعه از جمله افراد دارای معلولیت و کودکان مبتلا به اوتیسم با همکاری خیرین در ادارات سلامت مناطق 22 گانه پایتخت اجرا خواهد شد.

شمار قربانیان سیل در آفریقای جنوبی در حالی به 400 نفر نزدیک شده که تلاش امدادگران برای جستجوی مفقودین حادثه ادامه دارد.

رییس سازمان غذا و دارو گفت: داروها در کشور، یک قیمت واحد دارند و در سال جدید هیچگونه اصلاح قیمتی برای دارو نداشته‌ایم.

یک دستگاه اتوبوس حامل شرکت کنندگان مراسم عید پاک در یکی از مناطق کوهستانی زیمبابوه دچار حادثه شد و 35 سرنشین آن کشته شدند.

سخنگوی ستاد ملی کرونا با انتشار توییتی ضمن تشریح آخرین جزئیات جلسه ستاد ملی کرونا، از آمادگی صادرات واکسن و نیروی درمانی به کشور چین درصورت درخواست این کشور خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جانباختن یک تن در پی واژگونی خودرو در بزرگراه شهید کاظمی خبر داد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از اجرای طرح ویژه برخورد با واحدهای صنفی متخلف در ماه مبارک رمضان و پلمب یا اخطار به 407 واحد صنفی متخلف خبرداد.

انتشار آمار جانباختگان حوادث رانندگی در ایام نوروز 1401 از سوی پلیس و پزشکی قانونی حواشی را درپی داشت که پلیس و پزشکی قانونی توضیحاتی را درباره آن ارائه داده‌اند.