شنبه 8 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ از نفوذ توده هوای نسبتا سرد، کاهش نسبی دما تا 6 درجه سلسیوس و افت دمای کمینه تا زیر صفر درجه و خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر از مذاکره با شرکت‌های دانش‌بنیان برای تولید اقلام امدادی مورد نیاز و به روز در این جمعیت خبر داد.

پلیس نظارت بر اماکن عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مراکز اقامتی و پذیرایی بین راهی، پایانه‌های مسافربری، فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های راه آهن و بیمارستان‌ها برای خدمات‌رسانی با رعایت موازین شرعی و حفظ شئون اسلامی، در صورت اخذ مجوز می‌توانند فعالیت کنند.

سرپرست اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق شهرداری تهران، از واگذاری امور مربوط به تعمیرات تخصصی بیش از60 دستگاه پل سواره‌رو به شرکت یادمان سازه خبر داد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: عدم تولید پسماند می‌بایست در دستور کار وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های ذینفع قرار گیرد و در این زمینه فرهنگسازی شود و طرح‌های تفکیک پسماند از مبداء توسط خانوارها مدنظر قرار گیرد.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، برای وضعیت جوی استان تهران تناوب فعالیت سامانه بارشی، وزش باد و خیزش گرد و خاک به خصوص در نواحی جنوبی پیش‌بینی می‌شود.

جلسه شورای شهرتهران فردا یکشنبه 28 فروردین ماه برگزار نمی شود.

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در مورد کیفیت هوای پایتخت طی هفته گذشته گفت: هوای تهران، پنج روز از هفت روز هفته گذشته در شرایط نامطلوب و فراتر از حد مجاز قرار داشت.

رئیس سازمان امداد و نجات از انتقال 102 مصدوم حوادث و سوانح به مراکز درمانی خبر داد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به 148 میلیون و 217 هزار و 986 دُز رسید.

بنابراعلام روابط عمومی وزارت بهداشت طی شبانه روز گذشته 1015 تن به کووید19 مبتلا شده و 23 نفر نیز جان خود را به دلیل ابتلا به این بیماری از دست دادند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: 9 نفر از اعضای 3 باند سارق خودرو، مواد مخدر و قاچاق اسلحه در استان شناسایی و دستگیر شدند.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از صدور 5 هزار و 802 مورد پروانه ساختمانی طی سال1400 خبرداد و گفت: مناطق 21، 22 و 3 در صدر جدول بیشترین درصد تعداد صدور پروانه نسبت به تعداد پارسل‌های کل منطقه قرار گرفتند.

فرمانده مرزبانی از انهدام باند قاچاق مواد مخدر و کشف بیش از نیم تُن انواع موادمخدر توسط مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه خبر داد.

عضو انجمن علمی طب سنتی ایرانی با اشاره به مواد غذایی مناسب بین وعده افطار تا سحر، گفت: چیدن سفره های رنگین افطار برای سلامت بدن مناسب نیست.

استاندار تهران درباره رفتن به وزارت کشور به عنوان معاون سیاسی وزیر کشور گفت: من سرباز نظام هستم و بزرگترهای کشور هر تصمیمی بگیرند سربازی می‌کنم.