سه‌شنبه 1 خرداد 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

معاون برنامه ریزی بنیاد مستضعفان با اشاره به کمک 3 هزار میلیارد تومانی این بنیاد به اقشار کم درآمد در دوران شیوع کرونا گفت: علاوه بر این کمک‌ها و تسهیلات قرض الحسنه‌ای که سال گذشته از سوی بنیاد مستضعفان در اختیار اقشار کم درآمد قرار گرفت، توافق نامه 1000 میلیارد تومانی تسهیلات قرض الحسنه برای اقشار نیازمند میان بنیاد علوی و بانک سینا منعقد شد.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران از تصویب طرح موضوعی حق انتقال توسعه (TDR) در کمیسیون ماده پنج خبرداد.

شمار قربانیان حادثه برخورد دو قطار با یکدیگر در پاکستان دستکم به 51 تن افزایش یافت.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول از تخصیص 235 میلیون مترمکعب حق‌آبه زیست محیطی و آب شرب به رودخانه دز خبر داد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از اقدام شهرداری برای ارائه لایحه انتقال حق توسعه به کمیسیون ماده 5 به جای شورای شهر، گفت: در حالی که شورا مصوبه ای داشت مبنی بر الزام شهرداری به ارایه لایحه ای در خصوص انتقال حق توسعه به شورا تا در این خصوص تصمیم گیری شود اما متاسفانه این اقدام برای کمیسیون ماده 5 صورت گرفت و لذا مصوبه کمیسیون ماده 5 در این خصوص باطل است و این اقدام به نوعی خط...

یک عضو شورای شهر تهران نسبت به روند کند واکسیناسیون کشور و رد صلاحیت برخی از اعضای شورای شهر پنجم اعتراض کرد.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با تشریح آخرین وضعیت مناطق متاثر از زلزله در تبریز، اعلام کرد که خوشبختانه هیچ مورد خسارت ناشی از زمین لرزه گزارش نشده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش به تشریح دستاوردهای طرح هدایت و برنامه‌های آموزش‌وپرورش برای صیانت از دانش‌آموزان در برابر آسیب‌های فضای مجازی پرداخت و اولویتهای آموزش‌وپرورش برای واگذاری تبلت به دانش‌آموزان نیازمند را اعلام کرد.

رییس هسته گزینش پلیس پایتخت توضیحاتی را درباره افراد دارای اولویت برای جذب در پلیس پایتخت ارائه و تاکید کرد که این اولویت به معنای نادیده گرفتن قانون نیست.

در حادثه آتش سوزی در یک کارخانه تولید مواد شیمیایی در هند دستکم 18 تن کشته شدند.

یک عضو شورای شهر تهران در تذکری از نبود سامانه‌ای برای نظارت مردمی بر بکارگیری کودکان در محیط‌های کاری انتقاد کرد و از وزارت کار خواستار ایجاد شماره‌ای سه رقمی برای اعلام گزارش مردم از موارد بهره‌کشی اقتصادی از کودکان شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از برقراری جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور طی پنج روز آینده خبر داد و گفت: طی این مدت دمای هوا در برخی مناطق بین 5 تا 7 درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.

تنظیم کنندگان مقررات دارویی در ایالات متحده پس از حدود 20 سال اولین داروی جدید بیماری آلزایمر را تایید کردند.

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران زباله‌های رها شده در طبیعت و آتش‌سوزی را مهمترین تهدیدات علیه درختان به عنوان منبع تولید اکسیژن ذکر کرد.

"کوبی"، پیرترین شامپانزه نر آمریکای شمالی که در باغ وحشی در شهر سانفرانسیسکو نگهداری می‌شد در سن 63 سالگی مرد.

یک عضو شورای شهر تهران گفت: با ادامه پایمال شدن حقوق کارگران شهرداری بر تبدیل وضعیت آنها به قرارداد مستقیم اصرار خواهم کرد.