سه‌شنبه 3 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

رییس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم هم ترازی حقوق کارگران شرکت‌های پیمانکاری شهرداری با کارکنان شرکت هادیان شهر تاکید کرد.

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت، خیزش گرد و خاک و احتمال تگرگ در 20 استان و افزایش ارتفاع موج تا 2 متر دردریای خزر هشدار داد.

در بحبوحه دلخوری ناشی از امتناع آمریکا از برداشتن تحریم صادرات مواد خام واکسن که تولید واکسن در هند را در میان بحران جدی کووید - 19 به خطر جدی انداخته، "آنتونی بلینکن"، وزیر امور خارجه آمریکا ابراز حمایت کرده است.

آیین رونمایی نمایشگاه مجازی محصولات حجاب و عفاف ماه مبارک رمضان 15 اردیبهشت ماه مصادف با میلاد امام حسن مجتبی (ع) با هدف حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان این حوزه از طریق وبینار (سمینار آنلاین) انجام می شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری هلال احمر ایران فعالیت های شاخص عمرانی این مجموعه در سال 99 را تشریح کرد و از عرضه سهام شرکت های وابسته به هلال احمر در بورس خبر داد.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته 454 بیمار کووید19 در کشور جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.

بنیاد مستضعفان در سال 99 به منظور کمک به تامین شیرخشک، پوشک و همچنین معیشت خانواده‌های پرنوزاد و کمک هزینه خرید مسکن این خانواده‌ها مبلغ 20 میلیارد تومان را تخصیص داد.

هم‌زمان با آغاز هشتادویکمین سالگرد تاسیس رادیو در ایران، اختتامیه "سومین جشنواره کشوری پیشگیری از سوانح و حوادث" به‌صورت آنلاین برگزار شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران از برگزاری بازارچه جشن رمضان در فضای مجازی از هشتم اردیبهشت ماه مصادف با 15 ماه مبارک رمضان خبر داد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت که قیمت مواد مخدر در سال جدید افزایشی نداشته و البته برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ افزایش داشته است.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، بخش سلامت را ستون و پایه توسعه هر کشوری برشمرد و گفت: افزایش میزان آگاهی و آموزش سلامت بهتر به افراد در زمینه امکان کنترل بیماری توسط خودشان کمک می‌کند.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از 316 میلیارد ریال و دستگیری 23 متهم طی هفته گذشته در کشور خبر داد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از 1200 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری 35 قاچاقچی دانه درشت در پایتخت خبر داد.

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن بررسی تجربیات ناموفق سیاستهای رفاهی دولت در توزیع سبدکالا در سال 92، به خطاهای بزرگ صورت گرفته در اجرای این برنامه پرداخت و به دولتهای بعدی توصیه کرد که سال اول کار خود را سال اجرای سیاستهای جدید و بزرگ قرار ندهند.

در پی انتشار اخباری در فضای مجازی و برخی رسانه ها مبنی بر ثبت نام حضوری در مراکز بهداشتی جهت نوبت گیری تزریق واکسن، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد که هیچ ثبت نامی برای نوبت گیری واکسن انجام نشده و از هموطنان تقاضا داریم از حضور و تجمع بی مورد در مراکز بهداشتی خودداری کنند.

پیگیری برای تامین واکسن کرونا برای ماموران پلیس، افزایش حجم ترافیک پایتخت در اولین روز از لغو طرح ترافیک، افزایش 15 درصدی تعداد شعبات اخذ رای در تهران و تاکید بر حمایت پلیس از مالباختگان در تجمعات صورت گرفته از جمله مهمترین محورهای سخنان امروز رئیس پلیس پایتخت بود.