سه‌شنبه 3 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران غرق شدن یک نفر در آب های سد لتیان خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش بخشی از نمای یک ساختمان و تخریب سه دستگاه خودرو خبر داد.

رئیس مرکز اورژانس شهرستان جهرم با ابراز تاسف از افزایش تعداد فوت شدگان حادثه انفجار در یک واحد مسکونی این شهر، گفت: در این حادثه سه فوتی داشتیم.

رئیس مرکز اورژانس شهرستان جهرم با ابراز تاسف از افزایش تعداد فوت شدگان حادثه انفجار در یک واحد مسکونی این شهر، گفت: در این حادثه سه فوتی داشتیم.

رئیس اورژانس جهرم از افزایش شمار مصدومان حادثه انفجار در این شهر و فوت دو زن خبر داد.

پس از آنکه هند موفق شد آمار مبتلایان روزانه خود را به کمتر از 10 هزار نفر برساند، به نظر می‌رسید وضعیت همه‌گیری کرونا در این کشور پرجمعیت تحت کنترل قرار گرفته است؛ اما این آمار از حدود یک ماه قبل ناگهان سیر صعودی گرفت و باعث شد هند به رکورددار شناسایی مبتلایان جدید در جهان تبدیل شود.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: حدود 50 درصد از ماموریت های اورژانس در دو هفته گذشته مربوط به بیماران کرونایی بوده است.

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی بابیان این که «سوابق تحصیلی» کاملا قابل اعتبار است، گفت که به دنبال تغییر نظام تستی به تشریحی نیستیم، بلکه به دنبال تغییر نظام سنجش و رسیدن به اهداف 12 ساله آموزش‌وپرورش هستیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان این که باید پیامدهای ناخواسته کنکور را مدیریت کنیم، اظهار کرد: سایه «کنکور» بر پیکره نظام تعلیم و تربیت سنگینی می کند.

هند این روزها در حال مبارزه با افزایش صعودی و سریع شمار بیماران مبتلا به کووید -19 است که بیمارستان‌های این کشور را زیر فشار مضاعف قرار داده و منجر به کمبود شدید تخت و اکسیژن شده است.

رییس مرکز تحقیقات ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به گسترش ویروس کرونای هندی در دنیا، گفت: به هرمیزان که عملکرد کشورها در برابر کرونا، غیرعلمی تر، آزادانه تر و ضعیف تر باشد، به همان میزان هم ویژگی‌های جدید ویروس بیشتر جولان خواهند داد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مرحله سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونای ساخته شده با مشارکت ایران و کوبا فردا در اصفهان آغاز می‌شود.

پل اتصال بوستان آب و آتش به بوستان جنگلی طالقانی حفاظ بندی شد.

رئیس کمیته امداد گفت: مستمری خانواده‌های تحت حمایت در سال جاری به طور میانگین 67 درصد افزایش یافته است.

سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان تهران ضمن اشاره به الزامات قانونی جهت استقرار نسخه الکترونیک، در عین حال پوشش بیمه‌ای برخی داروها و خدمات را منوط به تجویز الکترونیک دانست.

استاندار بوشهر گفت: برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا هندی، تخلیه محموله لنج‌های تجاری در بنادر استان بوشهر منوط به تست کرونای خدمه شناورها است.