سه‌شنبه 3 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات در استان البرز، تاکید کرد: مردم شوراهای شهر و روستایی کارآمد و متخصص و شفاف می‌خواهند که دغدغه رفع مشکلات آنان را داشته باشند.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح توضیحاتی را در مورد مدت دوره آموزش سربازی در شرایط کرونایی سال 1400 ارائه کرد.

معاون عمران و توسعه امور شهری وروستایی وزیر کشور با اشاره به استقبال شهرداریهای کشور از تشکیل شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر گفت: تبدیل شهرها به زیست‌بوم توسعه کارآفرینی فرهنگ می تواند گامی ارزشمند در تحقق اقتصاد درون‌زا و برون‌نگر مورد تأکید مقام‌معظم‌رهبری در سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی باشد.

مدیرکل درمان و حمایت‌های اجتماعی ستاد مبارزه با موادمخدر درخصوص شربت گیاهی ضد کرونا که توسط صدا و سیما تبلیغ شده و همچنین اظهاراتی درخصوص استفاده از اپیوم در ترکیبات این داروی گیاهی توضیحاتی ارائه کرد و گفت: بررسی‌ها از میزان تریاک داخل این شربت نشان می‌دهد که با مجوز سازمان غذا و دارو مقدار 2 در 1000 معادل دو دهم درصد تریاک به این دارو اضافه شده است، و از نظر دارویی نظیر ترکیبات کدئین،...

رئیس پلیس آگاهی ناجا بر ارتقای کشف علمی و کارآگاهی جرایم تاکید و آن را ازمهم‌ترین برنامه‌های پلیس آگاهی ناجا در سال 1400 عنوان کرد.

یک استاد دانشگاه با یادآوری اینکه میزان خودکشی در زنان و میزان فوت ناشی از خودکشی در مردان بالاتر است، تاکید کرد که رواج باورهای نادرست در جامعه منجر به افزایش امکان وقوع خودکشی شده است.

شمار مبتلایان به بیماری "کووید -19" ناشی از کروناویروس جدید در جهان تاکنون به 147 میلیون و 808 هزار و 865 نفر رسیده و مرگ سه میلیون و 122 هزار و 917 نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است.

کارآزمایی بالینی واکسن مشترک کوبا و ایران با حضور وزیر بهداشت به صورت رسمی در اصفهان آغاز شد.

گلشهر یکی از محله‌های شهر مشهد است که از اوایل انقلاب اسلامی تاکنون جایگاه مهاجرین افغانستانی بوده است که به بدلیل اهمیت تاریخی این شهرک برای مهاجرین افغان، شاید بتوان ادعا کرد که بخش مهمی از تحولات سیاسی فرهنگی معطوف به سه دهه اخیر افغانستان از همین شهرک رقم زده شده است. برخی از ساکنین گلشهر که عمدتا افراد سالخورده مهاجر هستند، به جهت گذراندن اوقات فراغت و ایام بازنشستگی روی به ورزش...

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت طی 24 ساعت گذشته و هم‌اکنون (6 اردیبهشت ماه) در محدوده قابل قبول قرار دارد و تداوم این شرایط تا اواخر وقت پیش‌بینی می‌شود.

دبیر قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در نامه ای به وزارت ارشاد، وزارت بهداشت، ناجا، صدا و سیما، حوزه های علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی، شورای ائمه جمعه و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی، خواستار پیگیری اجرای بند 1 مصوبات شصت و ششمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا در خصوص شب های قدر شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا (7 اردیبهشت) و وقوع رگبار باران در شمال غرب، غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز خبر داد.

سازمان آموزش وپرورش استثنایی، از ارائه خدمات گفتاردرمانی به دانش آموزان استثنایی از طریق 386 نیروی گفتار درمانگر و بارگذاری 200 محتوای مربوط با گفتاردرمانی در شبکه شاد، خبر داد.

فرمانده ناجا از آمادگی کامل فرماندهان و کارکنان پلیس برای انتخابات پیش رو خبر داد و گفت: نیروی انتظامی آمادگی کامل دارد با همکاری بسیج، امنیت کامل انتخابات را تامین کند.