شنبه 15 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه پیشرفت برنامه نسخه الکترونیک با جدیت در حال انجام است، اظهارکرد: امروز گام مهمی در تکمیل این سامانه برداشته‌ایم و تمامی ارائه دهندگان خدمات درمانی امکان استفاده از سامانه نسخه الکترونیک این سازمان را دارند.

طرح جامع تقویت و تعمیق فرهنگ نماز در مدارس از سوی وزیر آموزش‌وپرورش ابلاغ شد.

پنجمین رویداد تهران نوآور با موضوع «ایمنی و مدیریت بحران در بازار تهران» در آبان و آذر 99 برگزار می شود.

طرح آمران سلامت برای دعوت مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی دوشنبه 12 آبان ماه، توسط جمعیت هلال احمر در میدان شریعتی مشهد برگزار شد.

دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا، آخرین جزئیات اعمال محدودیت‌های ورود و خروج 25 مرکز استان را تشریح کرد.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری اظهار کرد: حمایت و نظارت بر اجرای طرح‌های ارتقای وضعیت بهداشت جسمی و روانی خانواده، عرصه بسیار مهمی در جهت ایجاد سبک زندگی سالم زنان و دختران روستایی است.

طبق اعلام کمیته اپیدمیولوژی وزارت بهداشت، در هفته منتهی به 9 آبان ماه، موارد ابتلا و مرگ ومیر کرونا در کشور بالا و روند بیماری نیز صعودی بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان جم از شناسایی و دستگیری متهم به اختلاس در یکی از بانک های شهرستان جم به مبلغ 11 میلیارد و 800 میلیون ریال خبر داد.

رئیس علوم پزشکی اراک گفت: متاسفانه در 48 ساعت اخیر 24 مورد فوتی در اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش شده است که بر این اساس تعداد فوتی ها در اثر ابتلا به این ویروس به 900 نفر می رسد.

مراسم بهره برداری از 100 دستگاه اتوبوس و مینی بوس جدید با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، محسن هاشمی رفسنجانی رییس شورای شهر تهران و فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران‌خودرو، 12 آبان در محل نمایشگاهای دائمی شهرداری - پارک گفتگو برگزار شد.

سخنگوی وزارت بهداشت، ضمن تشریح وضعیت بروز کرونا در استان خراسان جنوبی، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند افزایش حساسیت عمومی نسبت به عمل به توصیه‌های بهداشتی و پرهیز از رفتار اجتماعی خطرآفرین هستیم و امیدواریم با همکاری مردم و توسعه همکاری بین دستگاهی، شاهد توقف روند رو به گسترش بیماری در کشور باشیم.

وزیر بهداشت گفت: ساخت واکسن کرونا در دنیا ابهامات زیادی دارد که یکی از ابهامات، تغییرات و جهش ژنتیکی کووید 19 است.

از ابتدای این هفته، روزانه شاهد افزایش شدید تعداد فوت شدگان ناشی از بیماری کرونا در فارس هستیم و طی 24 ساعت منتهی به صبح 12 آبان، آمار به 34 قربانی رسید تا سیاهترین روز در این استان رقم بخورد.

رییس اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: طبق آخرین آمار از ابتدای شیوع کووید 19 تاکنون در استان مرکزی 410 پرستار به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

با افزایش تعداد مبتلایان و جان باختگان کرونا، مسوولان ستاد ملی کرونا محدودیت های کنترل شیوع این ویروس منحوس را افزایش دادند و برای عمده شهرها از جمله تهران تمهیدات سخت گیرانه اتخاذ کردند.

سازمان هواشناسی با صدور هشداری نسبت به افزایش آلودگی هوا در سه استان تهران، اصفهان و خراسان رضوی هشدار داد.