پنج‌شنبه 3 خرداد 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به علت آلوده‌تر شدن هوای تهران در پاییز امسال با وجود تعطیلی مراکز آموزشی گفت: سفرهای آموزشی در مجموع تنها حدود 25 درصد از مجموع سفرهای شهری را تشکیل می‌دهند و به همین نسبت روی رفت و آمدهای درون‌شهری تأثیرگذار هستند اما فراموش نکنیم بسیاری از شهروندانی که قبلا از حمل و نقل عمومی استفاده می‌کردند، در حال حاضر به خاطر شرایط کرونا از خودروی...

مرکز مدیریت بحران و بلایا در فیلیپین اعلام کرد: تلفات طوفانی گنی (Goni) به 16 تن رسید.

استاندار کردستان علاوه بر تعطیلی دو شهرستان بانه و بیجار از تعطیلی شهرستان‌های سقز، سنندج، کامیاران و مریوان از روز چهارشنبه به مدت 10 روز خبر داد.

30 دانش‌آموز برتر از سراسر کشور با رسیدن به مرحله نهایی یازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، برای کسب مدال‌های این دوره رقابت خواهند کرد.

مدیرکل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از برگزاری دوره آموزش مجازی طرح مبین ویژه مدیران مدارس در سال تحصیلی 1399 1400 از طریق سامانه ltms خبر داد.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان در روز های پایانی قرار دارد اظهار کرد: 99 درصد نوآموزان بدو ورود به دبستان در سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوبت گیری شده اند و 97.3 درصد نیز تاکنون مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفته اند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: سومین پویش از مجموعه پویش های سه گانه مدیریت شهری را با عنوان «ماسک می زنیم» برای کمک به حفظ جان شهروندان در تابلوهای شهری اکران کردیم.

دبیر کل سازمان جهانی بهداشت (WHO) به دلیل ارتباط با فرد آلوده به کروناویروس خود را قرنطینه کرد.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای فرارسیدن 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشت.

معاون پرستاری وزارت بهداشت با گلایه از سهل انگاری برخی دستگاه ها در مقابله با بیماری کرونا، گفت: برای کنترل کرونا ضروت دارد کرونا در راس امور دستگاه های مختلف قرار گیرد.

بیش از هشت ماه از آغاز اپیدمی کرونا در ایران و استان مرکزی گذشته است، شاید در روزهای اول تصوری حداکثر سه چهار ماهه از شیوع این ویروس داشتیم، اما این ویروس چهار فصل را در جهان به خود دیده و حسابی خوش گذرانده و ظاهرا تمایلی به بستن بار و بندیل و رفتن ندارد.

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت طی امروز (12 آبان ماه) برای گروه های حساس ناسالم است.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: تجهیزات نوین و بروز به ناوگان مرزبانی و حوزه دریایی ملحق شده است و امیدواریم با آموزش‌های رزمی و تاکتیکی خوب همرزمانم بهتر بتوانیم از مرزها حراست و حفاظت کنیم.

آمار جهانی مبتلایان به عفونت کووید 19 ناشی از کروناویروس جدید به 46 میلیون و 823 هزار و 758 نفر رسیده و تاکنون مرگ یک میلیون و 205 هزار و 325 نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر در سفر به کشور عمان و بازدید از بیمارستان نیمه کاره هلال‌احمر در این کشور از تعیین تکلیف سند بیمارستان و بحث و تبادل نظر با مقامات بهداشتی کشور عمان برای راه‌اندازی و تجهیز بیمارستان براساس نیازهای درمانی این کشور خبر داد.