شنبه 15 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

معاون رئیس جمهور در امور زنانو خانواده، از معرفی 723 شغل شهری و 833 شغل روستایی در ششمین دوره طرح «انتخاب مردمی زنان کارآفرین برتر» خبر داد و گفت: این 1556 شغل در اثر کسب و کار زنان به وجود آمده است.

وزیر آموزش و پرورش سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) را به همه معلمان کشور تبریک گفت.

رزمایش لشکریان محمد حافظان سلامت و راه اندازی قرارگاه سلامت در سپاه صاحب الزمان اصفهان با حضور مقامات لشکری، استانی، جامعه پزشکی استان و دیگر اقشار مختلف جامعه برگزار شد. این رزمایش به صورت همزمان در 1000 محله و روستای استان اصفهان به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

از ساعت 12 روز دوشنبه 12 آبان 99 خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به تبریز ممنوع است. این تصمیم بر اساس مصوبه ستاد ملی و ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اتخاذ شده و تا ساعت 24 روز جمعه 16 آبان 99 ادامه دارد. جریمه پیش‌بینی شده برای متخلفان توسط پلیس راهنمایی و رانندگی 500 هزار تومان است. گفتنی است این طرح تا روز جمعه 16 آبان ماه ادامه دارد.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با بیان اینکه درصد بالایی از مشاغل خانگی مربوط به کسب‌وکار زنان است، گفت: دستورالعمل اجرایی استانداردهای مشاغل خانگی به همت رییس سازمان ملی استاندارد ایران و وزارت کار نهایی شده است و به زودی ابلاغ می‌شود تا به استانداردسازی مشاغل خانگی کمک کند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه استانداران، فرمانداران و وزارت کشور از روزهای اولیه در خدمت کادر درمان بودند، گفت: اکنون اگر قرارگاهی ایجاد شده است به عنوان انفکاک مسئولیتها و وظایف نیست بلکه به عنوان تجمیع و هماهنگی همه مسئولیت ها، وظایف و مأموریتها برای پشتیبانی بیشتر از وزارت بهداشت و کادر درمان است که در خط مقدم هستند.

زن و مردی که با تراول‌های جعلی در حال خرید و ولخرجی در بازار نازی آباد بودند دستگیر شدند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: کرونا فقط بلیه سلامت نیست بلکه بلا و بلیه اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و حتی فرهنگی است. مواجهه با کرونا به معنای واقعی، نظام های سلامت، اقتصادی و سیاسی را در جهان به چالش کشیده است و به طور قطع شعله ور کننده بسیاری از تغییرات اجباری در ملل و جوامع و سطوح مختلف خواهد شد.

وزیر آموزش‌وپرورش اظهار کرد: طرح تعالی مدیریت مدرسه چارچوب مشخص و مسیری معین برای بروز خلاقیت‌های مدرسه را فراهم کند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از پلمب 234 و جریمه 259 واحد صنفی که مرتکب تخلفات کرونایی شده بودند، خبر داد.

از ساعت 12 روز دوشنبه 12 آبان 99 خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به شیراز ممنوع است. این تصمیم بر اساس مصوبه ستاد ملی و ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اتخاذ شده و تا ساعت 24 روز جمعه 16 آبان 99 ادامه دارد. جریمه پیش‌بینی شده برای متخلفان توسط پلیس راهنمایی و رانندگی 500 هزار تومان است. محدودیت‌های کرونایی تا 16 آبان ماه 99 در 36 شهرستان استان فارس...

معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران اعلام کرد که نخستین جشنواره رباتیک و زیباسازی را با عنوان «Tehran TEBO» برگزار می کند.

با تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و در آستانه تعطیلات پیش رو، طرح محدودیت تردد و خروج خودروهای پلاک بومی و ورود خودروهای غیر بومی در 25 استان کشور از ساعت 12 ظهر امروز 12 آبان ماه آغاز شد و در عوارضی قم - تهران از خروج خودروهای پلاک استان قم و همچنین ورود خودروهای غیر بومی توسط نیروهای انتظامی جلوگیری شد. گفتنی است این طرح تا روز جمعه 16 آبان ماه ادامه دارد.

وزیر آموزش‌وپرورش در پیامی به مناسبت یوم‌الله سیزدهم آبان تأکید کرد: سه خیزش برخاسته از دانش و بینش در یوم‌الله سیزدهم آبان نقشی شگرف در تحرک و پیشرفت انقلاب اسلامی داشته است.

رئیس کمیته امداد گفت: مابه‌التفاوت افزایش مستمری چهارماه نخست سال خانواده های تحت حمایت کمیته امداد و سازمان بهزیستی امشب پرداخت می‌شود.