شنبه 15 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

دانشمندانی که به مطالعه تغییرات اقلیمی می‌پردازند، معتقدند شخصی که رهبری آمریکا را برای چهار سال آینده بر عهده خواهد گرفت نقشی اساسی در مبارزه با این تغییرات خواهد داشت. به اعتقاد آنها پیروزی مجدد دونالد ترامپ در انتخابات، همه تلاش‌ها برای جلوگیری از افزایش دمای ناشی از تغییرات اقلیمی را با شکست مواجه می‌کند. از سوی دیگر، برنامه‌های اعلام‌شده از سوی رقیب ترامپ یعنی جو بایدن، امیدواری‌ها...

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن اعلام آمار مبتلایان به کرونا در شبانه روز گذشته، گفت: متاسفانه از ظهر دیروز تا امروز تعداد 440 تن از هموطنانمان بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند و بر این اساس شمار قربانیان کرونا به 35 هزار و 738 نفر رسید.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه بخشی از موفقیت و پیشرفت در نیروی انتظامی را مدیون پیشکسوتان و بازنشستگان هستیم، گفت: بایستی از تمامی ظرفیت های موجود برای رفع مشکلات آنان بهره ببریم و در راستای محقق شدن مطالبات مقام معظم رهبری و ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص بازنشستگان اهتمام ویژه داشته باشیم.

همزمان با شب میلاد پیامبر خاتم حضرت محمد (صلی الله علیه وآله و سلم) و حضرت امام جعفرصادق (علیه السلام) ویژه برنامه لیزرشو برج میلاد امشب در ششمین برج مخابراتی دنیا اجرا می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران ممنوعیت فعالیت ادارات و مدارس شهر تهران در پیام رسان های خارجی را اعلام کرد.

مدیرکل فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو با اشاره به تولید زیرپله‌ای و تقلبی برخی مواد غذایی گفت: این محصولات نام و نشان و مجوز هم ندارند. در این گرانی و شرایط اقتصادی خاص، عده‌ای سودجو ممکن است تاریخ مصرف یا انقضای محصولات را تغییر و یا بسته بندی‌ها را تعویض و یا مواد نامرغوب به بازار عرضه کنند که این مراکز به محض اینکه از سوی مردم گزارش شود و یا بازرسان در سطح عرضه با...

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: موادمخدر آسیبی است که همه کشور را مستقیم و غیرمستقیم درگیر خود کرده است و امروز بالغ بر 4 میلیون نفر در کشور مصرف‌کننده مستمر و تفننی موادمخدر هستند.

رییس شورای شهر تهران اعلام کرد که دولت مصوبات خوبی در خصوص تامین اتوبوس و مترو دارد، اما باید پیگیری‌های لازم توسط مسئولان شهرداری انجام شود.

رییس پلیس راهور ناجا از آغاز محدودیت برای تردد خودروها در جاده‌های ورودی و خروجی 25 مرکز استان کشور خبر داد.

در راستای اجرای طرح ویژه دولت برای پوشش بیمه اجتماعی یک میلیون و 440 هزار نفر از روستاییان و عشایر فاقد بیمه، صندوق بیمه اجتماعی و معاونت صنایع دستی و هنرهای دستی کشور برای اختصاص سهمیه 150 هزار نفری این طرح به شاغلان و صنعتگران روستایی حوزه صنایع دستی تفاهمنامه همکاری امضا می‌کنند.

استاندار تهران و فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران طی نامه‌ای به وزیر کشور خواستار بازنگری در برگزاری مراسم روز سیزده آبان شدند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خواستار ارائه تسهیلات ویژه به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی تهران شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست الیگودرز از نجات 11 قلاده روباه گرفتار شده در یک منبع ذخیره آب کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به عوارض ناشی از همزمانی آلودگی هوا و کرونا در شهر تهران، بر ضرورت توجه به تداخل آلودگی هوا و افزایش شیوع ویروس کرونا از سوی دستگاه های اجرایی و حاکمیتی به منظور حفظ سلامت شهروندان تاکید کرد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ نسبت به آمار بالای موارد فوتی موتورسیکلت سواران در تهران هشدار داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارتفاعات خائیز در محدوده منطقه حفاظت شده خائیز در شهرستان کهگیلویه دچار آتش سوزی شده بود که مهار شد.