سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

یک کارشناس آب با اشاره به معضلات زیست‌محیطی در حوزه آب گفت: رییس سازمان حفاظت محیط زیست در دولت سیزدهم تعارفات را کنار بگذارد و براساس قوانین و مصوبات موجود در جهت حفظ منابع آب کشور گام بردارد و حق‌آبه تالاب‌ها را بگیرد.

مدیرکل درمان غیر مستقیم سازمان تامین اجتماعی آمارهایی از درمان کرونا اعلام کرد و گفت: بیمه‌ها بر اساس قانون تعرفه‌های دولتی را پوشش می‌دهند و این نقطه ضعف بیمه‌هاست که نمی‌توانند تمام تعرفه‌ها را پوشش دهند. این مهم نیازمند پیگیری و بازنگری است تا با اعلام یک تعرفه واحد، از پرداخت هزینه‌های درمانی از جیب مردم کم کنند.

رییس گروه واکنش سریع کرونا با تاکید بر لزوم تصمیم‌گیری‌های استانی برای مهار بیماری، درباره برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین، گفت: هم پوشش واکسیناسیون کشور ما و هم عراق با میانگین جهانی فاصله دارد و قطعا به عنوان کسی که در حوزه سلامت کار می‌کنم بهتر است امسال مراسم راهپیمایی اربعین را یا بسیار محدود کرده و یا یک سال دیگر به تعویق بیندازیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش درباره واکسیناسیون رانندگان سرویس مدارس توضیحاتی ارائه کرد.

بسیاری از اثرات کم‌خوابی مانند احساس بدخلقی و عدم تمرکز به خوبی شناخته شده‌اند اما کم‌خوابی می‌تواند پیامدهای عمیق تری بر سلامت جسمی داشته باشد و بنابراین مهم است که به موقع، به‌اندازه کافی و راحت بخوابیم.

وزیر بهداشت گفت: وزارت بهداشت تمام توان خود را برای واکسیناسیون گذاشته است.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: فردا 3 میلیون و 400 دوز واکسن وارد ایران می شود

یک معلم مدرسه ابتدایی در ایالت کالیفرنیای آمریکا به رغم آنکه به کرونا مبتلا بود، سر کلاس درس حاضر شد و نیمی از دانش‌آموزانش را به ویروس جهش‌یافته دلتا آلوده کرد.

وزیر بهداشت گفت: دانشجویان در مراکز واکسیناسیون در رشته‌های مختلف در صحنه حضور دارند واکسیناسیون در چند هفته آینده سرعت پیدا می‌کند و امیدواریم تا دهه فجر واکسیناسیون را تمام کنیم.

وزیر بهداشت گفت: ورود واکسن به کشور سرعت گرفته است و امیدواریم تا دهه فجر همه مردم در مقابل ویروس کرونا واکسینه شوند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با صدور پیامی؛ انتصاب «دکتر انسیه خزعلی» را به عنوان «معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده» تبریک گفت.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با صدور پیامی؛ انتصاب «دکتر علیرضا زاکانی» را به عنوان «شهردار تهران» تبریک گفت.

سخنگوی سازمان غذا و دارو با انتشار یک توییت از ورود 5 میلیون دز واکسن کرونای سینوفارم به کشور خبر داد.

آغاز صدور کارت دیجیتال واکسن کرونا برای افرادی که طی دو هفته آینده قصد سفر خارج از کشور دارند.

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، گفت: آزمون مجازی مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش صبح امروز با شرکت حدود 30 هزار تن برگزار شد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی ضایعه درگذشت سرلشکر بسیجی "سیدحسن فیروزآبادی" را تسلیت گفت.