دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سخنگوی وزارت خارجه ارمنستان در مطلبی که در وبسایت این وزارتخانه منتشر شده، ترور دانشمند برجسته هسته‌ای ایران را محکوم کرد.

خبرگزاری رویترز در گزارشی ادعا کرد که آلمان، فرانسه و انگلیس در اواخر ماه اکتبر خواستار تجدیدنظر دولت ترامپ در تحریم‌های بانکی اعمالی واشنگتن علیه تهران شده بودند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: رییس سازمان برنامه و بودجه فردا چهارشنبه لایحه بودجه 1400 را تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌کند.

دفتر یادبود شهادت دانشمند برجسته کشورمان محسن فخری زاده در محل سفارت ایران در سارایوو، پایتخت بوسنی و هرزگوین گشوده می شود.

سفیر کشورمان در وین روز سه شنبه در سفر یک روزه به شهر سنت پلتن مرکز ایالت اتریش سفلی با خانم یوهانس میکل - لایتنر استاندار دیدار و گفت و گو کرد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (صلی الله علیه و آله) با بیان اینکه اگر 32 هزار میلیارد تومان از محل تهاتر دارائی ها به پروژه های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ببریم، سال آینده 350 هزار میلیارد تومان پروژه در کشور تکمیل می شود تصریح کرد: اکنون فرصت خوبی است و اگر پیگیری شود، می توان برای پروژه های مختلف ردیف و مجوز صادر کرد تا در بوجه 1400 بتوانیم از این قانون استفاده کنیم.

دیلی بیست در گزارشی مدعی شد که دونالد ترامپ سیاست گذاری و موضع‌گیری در قبال ایران را به مشاوران ارشد خود اعطا کرده ولی تاکید کرده که کار را به جنگ نکشند.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در نشستی گفت: اگر توافق هسته‌ای در کار نبود، ایران تاکنون به یک قدرت هسته‌ای تبدیل شده بود.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در پیامی تاکید کرد: زمینه‌سازی طلوع خورشید ولایت عظما و تمدن نوین اسلامی نیازمند تلاش درونی، جهاد درونی، و خودسازی است.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در آئین تکریم و معارفه معاونین هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش در مقطع کنونی از نظر آمادگی رزمی، توان دفاعی و تولید قطعات موردنیاز مقابله با تهدیدات دشمن در بالاترین وضعیت قرار دارد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه ترور شهید فخری‌زاده کوته بینی و استیصال دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران را به اثبات می‌رساند، گفت: دشمنان نظام تصور می‌کنند که با ترور چهره‌های علمی کشور می‌توانند پیشرفت‌های علمی و فناوری کشور ایران را متوقف کنند، غافل از اینکه جوانان برومند ایران اسلامی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی رشد کرده و هزاران چهره علمی...

با حضور سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی نمایشگاه دستاوردهای تحقیقاتی و صنعتی نیروی دریایی راهبردی ارتش عصر امروز در ستاد این نیرو افتتاح شد.

مسئول پیشین سیاست خارجی اتحادیه اروپا در نشستی تصریح کرد که اتحادیه اروپا می‌تواند کاری کند که برجام بار دیگر جان بگیرد.

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از ابتلای دو عضو هیات رییسه کمیسیون متبوع خود به کرونا ویروس خبر داد.

دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به بحث‌های سیاسی و رسانه‌ای چند سال گذشته درباره فضاسازی برای تحمیل پیوستن ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم (سی‌اف‌تی)، گفت: حامیان داخلی پیوستن ایران به سی‌اف‌تی باید به این پرسش پاسخ دهند که چگونه عدم موضع‌گیری کشورهای غربی عضو اف‌ای‌تی‌اف درباره ترور شهید فخری‌زاده و مهم‌تر از آن عدم شناسایی این جنایت به عنوان یک اقدام...

روزنامه القدس العربی در کاریکاتوری به ادعای برخی مسئولان رژیم صهیونیستی که این رژیم را بی اطلاع یا بری از جنایت ترور شهید فخری زاده عنوان کرده‌اند، واکنش نشان داد.