دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه «امنیت و اقتدار کالای معامله ای نیست» از دستگاه های نظامی و امنیتی و اطلاعاتی خواست که پاسخ در خوری به حرکت های دشمن داده که دیگر هوس ایجاد ناامنی در کشورمان نکنند.

نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به تصویب طرح دو فوریتی لغو تحریم‌ها گفت: مجلس با این طرح نشان داد که فصل سیاه بستن‌ها و رفتن‌ها و دیدن‌های بی‌مهابا و بردن‌ها و زدن‌ها تمام شده است. بدانند که دشمن هسته‌ای در این سرزمین به گفتمان تبدیل شده است. صدای اذان نمازی که به زودی در اولین قبله‌گاه مسلمین خوانده می‌شود، در جهان طنین انداز خواهد شد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: جزییات شهادت، از سوی شورای عالی امنیت ملی به عنوان تنها منبع این امر، در حال بررسی است.

بیش از 200 نفر از مجریان و گویندگان سازمان صداوسیما در بیانیه‌ای ضمن اعلام همراهی و همدلی با آرمان‌های شهید محسن فخری‌زاده، خواستار برخود قاطع با عاملان این ترور شدند.

یک عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مجلس با دقت بودجه شرکت های دولتی را بررسی کرده و اصلاح ساختار بودجه یکی از اولویت های اصلی مجلس است.

کره جنوبی ترور دانشمند برجسته کشورمان را اقدامی مجرمانه توصیف و تاکید کرد که این کارهیچ کمکی به برقراری صلح و ثبات در منطقه نمی کند.

وزیر نیرو گفت: با هدف اصلاح فرهنگ مصرف، مشترکین کم مصرف آب مشمول تخفیف های صددرصدی می شوند.

نماینده رامیان در مجلس شورای اسلامی از کمبود بذر و کود انتقاد کرد و خواستار حل این مشکل شد.

یک عضو هیات رئیسه مجلس بیانیه تقدیر 115 نماینده مجلس در رابطه با عملکرد مثبت دستگاه قضا در برخورد با پرونده‌های تخلف سازمان خصوصی‌سازی را قرائت کرد.

نمایندگان مجلس هفته آینده برای سرکشی به حوزه های انتخابیه می روند.

مجمع نمایندگان استان خوزستان در خصوص آبگرفتگی های اخیر شهرهای این استان در بیانیه ای خواستار رفع این مشکل شدند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از عدم اجرای قانون در خصوص افزایش 20 نفری تعداد نمایندگان هر 10 سال یک بار انتقاد کرد.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس با اشاره به ماجرای تخریب خانه یک زن سرپرست خانوار بندرعباسی خطاب به دولت گفت: چرا دولت صدای این خانواده را نشنید و وزیر کشور از خود عکس العملی نشان نداد؟

معاون پارلمانی ریاست جمهوری گفت: امیدواریم از ابتدای سال 1400 بر اساس بودجه این سال پیش برویم.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلاروس با بیان اینکه هرگونه مسئولیت حقوقی و پیامدهای اقدام تروریستی دانشمند هسته ای کشورمان متوجه رژیم صهیونیستی و آمریکا خواهد بود، گفت: ایران ضمن حفظ هوشیاری در برابر این شیطنت، در زمان و مکان مقتضی به این اقدام تروریستی پاسخ قاطعی خواهد داد.

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام وصول 7 طرح نمایندگان از تکثر طرح‌های نمایندگان انتقاد کرد.