جمعه 10 فروردین 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

215 نماینده مجلس در بیانیه‌ای از حضوری شدن آموزش در مقاطع مختلف کشور تقدیر و تشکر کردند.

یک عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم از تذکر کتبی نماینده کردکوی و 38 نماینده دیگر در انتقاد از عملکرد سازمان حفاظت از محیط زیست در برابر خیزش گرد و غبار خبر داد.

وزیر دادگستری با حضور در ساختمان تعزیرات شهرستان های استان تهران از این مجموعه بازدید کرد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی در رابطه با رهاشدگی بازار اجاره نشینی و افزایش اجاره ها به رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت تذکر داد و گفت: 30 میلیون اجاره نشین در این بازار دچار مشکل بوده و مردم در این بخش به شدت در معرض خطر هستند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت فرارسیدن 29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که نیروهای مسلح در صف واحد با نصب العین قرار دادن " بیانیه گام دوم انقلاب"، نقشه راه "قوی شدن" را بر اساس منویات رهبری پرشتاب تر از گذشته به پیش می برند.

نماینده بابلسر در مجلس شورای طالامی با انتقاد از وضعیت تامین سوخت نفت و گازوئیل در استان های شمالی کشور گفت که سازمان آب منطقه ای استان های شمالی، سوخت کشاورزان را گرو می گیرد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رفتارشناسی نظام سلطه عبارت است از پشیمان سازی ایرانیان از گذشته، آشفته سازی حال و ناامیدی نسبت به آینده.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به آتش زدن قرآن در سوئد و توجیه آن با عنوان دموکراسی تاکید کرد که دموکراسی غربی فرقی با دیکتاتوری ندارد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با صدور پیامی روز ارتش و گرامیداشت حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان را به امیر سرتیپ حیدری تبریک گفت.

نماینده اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: گرانی دارو به اقشار ضعیف و متوسط جامعه فشار زیادی آورده کرده، آن ها علاوه بر درد بیماری باید دردهای دیگر را هم تحمل کنند؛ دولت در حوزه گرانی دارو چاره‌ای بیندیشد.

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن از بررسی افزایش بهای اینترنت در جلسه ای با حضور تمام اپراتورها، نماینده ستاد تنظیم مقررات و نماینده وزارت ارتباطات در کمیته فناوری اطلاعات این کمیسیون خبر داد.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر تا چند روز آینده آب سد کرج رهاسازی نشود باغداران غرب استان تهران محصولات خود را برای دومین سال پیاپی از دست می‌دهند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آنچه اکنون بر همه ما روشن و مبرهن است این است که ایران اسلامی کشوری ثروتمند و در نیروی انسانی با استعداد مقتدر است و قوای سه گانه مکلفند با نوع حکمرانی خود جلب اعتماد عمومی را رقم زنند.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تیم نساجی قائمشهر با کمترین امکانات به نیمه نهایی جام حذفی راه یافت و تنها خواسته ما از شما تامین امکانات برای ورزشگاه شهید وطنی می‌باشد.

رئیس کل دادگستری استان تهران از مجتمع قضایی «ارشاد» به‌طور از پیش اعلام‌نشده بازدید کرد و به بررسی اهم مسائل و مشکلات این مجتمع قضایی پرداخت.

نماینده مردم تالش و رضوان شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز بخشی از مشکلات اقتصادی کشور به نحوه مواجهه مدیران با چالش‌ها باز می‌گردد که باید این رویه تغییر کند.