شنبه 1 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، 29 فروردین روز ارتش و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان را به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش تبریک گفت.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نظام پرداخت یارانه برای دارو حذف نشده است تاکید کرد: افزایش قیمت دارو در چنین شرایطی هیچ توجیهی ندارد و انتظار می‌رود که تیم اقتصادی دولت به وعده‌های خود با جدیت عمل کند.

سخنگوی دولت از شکل‌گیری بخش فرهنگ دانش‌بنیان در نمایشگاه قرآن امسال خبر داد.

نماینده مردم بهار و کبوتر آهنگ گفت که مخالفت با واردات خودرو نشان داد که رانت‌ها و فساد موجود در تولید و توزیع خودرو موضوعی غیرقابل کتمان است.

نماینده مردم دهلران در مجلس گفت: تورم افسار گسیخته، گرانی سرسام آور و مهارنشدنی قیمت انواع کالاها و حدف ارز 4200 تومانی زندگی مردم را به شدت تحت تاثیر قرار داده است و فشار مضاعفی بر روی اقشار آسیب پذیر وارده کرده که می طلبد تیم اقتصادی دولت سریعا در این خصوص چاره اندیشی نماید.

رییس مجلس شورای اسلامی در شب میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام، روزه خود را در کنار ایتام افطار کرد.

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به هتک حرمت قران کریم در یکی از شهرهای سوئد اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران آتش زدن کلام الله مجید در شهر لینکوپینگ سوئد توسط یک عنصر نژادپرست و افراطی دانمارکی که به بهانه آزادی بیان تحت حمایت پلیس این کشور صورت گرفت را شدیدا محکوم می کند.

طرح تاسیس سازمان حفاظت اطلاعات قوه قضاییه و همچنین دو سوال ملی از وزیر امور خارجه از سوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.

سامانه یکپارچه نظارت و ارزیابی ایمنی پرتوی در سراسر کشور «سیناپ» با حضور محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، محمد رضا کاردان، معاون سازمان و رییس مرکز نظام ایمنی هسته ای کشور و جمعی از مدیران و متخصصان این حوزه روز شنبه 27 فروردین در محل این سازمان رونمایی شد.

به مناسبت میلاد مسعود حضرت امام حسن مجتبی (ع) مجلس جشنی در شب نیمه ماه مبارک رمضان در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران و با حضور گسترده ایرانیان مقیم تاجیکستان برگزار شد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: با اصلاح قانون «نظام صنفی» حتی رسیدگی به برخی از تخلفات نیز از ما سلب شده است و رسیدگی به تخلفات بالای یک میلیون تومان نیز از ما به هیئت صنفی محول شده است که قاضی سازمان تعزیرات تنها یک عضو در این هیئت است. امروز سازمان تعزیرات حکومتی به لحاظ امکانات در بدترین وضعیت خود قرار دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان را تبریک گفت.

یکی از وکلای دادگستری، در یادداشتی به اهمیت و جایگاه وکالت اشاره و تاکید کرد که وکالت در جهان جزو مشاغل اقتصادی و کسب و کار گنجانده نمی‌شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرارسیدن روز ارتش و حماسه آفرینیهای نیروی زمینی قهرمان را تبریک گفت.

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت از انتصاب فرشاد مقیمی در این وزارتخانه پس از عزل از مدیرعاملی ایران خودرو انتقاد کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پیامی 29 فروردین روز ارتش را تبریک گفت و ارتش را پیام‌آور استقلال، حفاظت از تمامیت ارضی و صیانت از نظام و نمادی از بازدارندگی، اقتدار و امنیت دانست.