جمعه 31 فروردین 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بررسی برش اقتصادی برنامه های وزارت کار جهت تحقق سیاست های کلی تامین اجتماعی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

رئیس و دادستان دیوان محاسبات و سایر مقامات این نهاد نظارتی با حضور در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، گزارش جامعی از عملکرد خود در سال 1400 را ارائه کردند و برنامه‌های مدنظر در سال جاری را به اطلاع نمایندگان عضو این کمیسیون رساندند.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس وضع عوارض به محصولات صادرات محور را مغایر با سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی دانست و گفت که تعدادی از نمایندگان از رئیس جمهور خواستار ورود به این موضوع شدند تا جلوی ابلاغ یا اجرای این بخشنامه گرفته شود.

سرلشکر سلامی در پیامی فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی آجا را تبریک گفت.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: با نظر مثبت هیات امنا، دانشکده هنر و معماری و دانشکده علوم انسانی در دانشگاه تفرش تاسیس می شود.

در حالی امروز دو فوریت طرح شفافیت قوای سه گانه تصویب شد که مخالفان آن را سرپوشی برای بررسی نشدن طرح شفافیت آراء دانسته و در مقابل موافقان از آن به عنوان گام تاریخی یاد می‌کنند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه و دستگاههای اجرایی وسایر نهادها تخلف است، تاکید کرد: هیچ قانونی برای ادغام طرحی که پیشتر از سوی هیات رئیسه مجلس اعلام وصول شده وجود ندارد وهیات رئیسه باید در این زمینه پاسخگو باشند.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی فرارسیدن 29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش تبریک گفت.

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی در پیامی فرا رسیدن 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش با صدور پیامی فرارسیدن 29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش تبریک گفت.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی فرارسیدن 29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش تبریک گفت.

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور از راه اندازی «بانک اطلاعات افراد شایسته در راستای انجام تکالیف دستگاه اجرایی» خبر داد.

امیر قطر با صدور فرمانی با انتقال 28 نفر از زندانیان ایرانی به کشورمان موافقت کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در مصاحبه اختصاصی با رادیو گفت‌وگو از افتتاح مرکز امنیت دریایی در آینده نزدیک خبر داد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، ارتش را از ستون‌های اصلی امنیت و آرامش در کشور توصیف کرد.

رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را به بشار اسد رئیس جمهور این کشور تبریک گفت.