جمعه 10 فروردین 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در حال حاضر در برخی از رشته ها پذیرش براساس سوابق تحصیلی انجام می گیرد، اما برای رشته های پر متقاضی فعلا راهی جز برگزاری کنکور نیست.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گالیکش به مدیرکل بهزیستی گلستان سه ماه فرصت داد برای ایجاد کمپ ترک اعتیاد مجاز در این شهرستان اقدام کند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: برخی فکر می‌کنند در دوران جوانی باید از لذات مادی و شهوانی برخوردار شوند اما چنین نیست بلکه جوانان باید از این موقعیت برای عبادت استفاده کند.

معاون اول رییس جمهور با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان مطوری‌زاده را تسلیت گفت.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش عالی در استان مرکزی و دانشگاه اراک درگیر عقب افتادگی است.

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: فردا نشست مشترک دولت و مجلس در سالن اجلاس سران به میزبانی دولت برگزار می شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از حضور در مراسم افتتاحیه بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از چندین غرفه این نمایشگاه بازدید به عمل آورد.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع گفت: با پیگیری‌های انجام شده حقوق سربازان افزایش یافته است ولی ما به این مقدار قانع نیستیم و تلاش داریم که شرایط را بهتر کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با طرح این پیشنهاد که بهتر است نمایشگاه قرآن کریم در قالب جشنواره در طول کل ماه رمضان برگزار شود، تاکید کرد: ماه رمضان بهترین فرصت برای خودسازی هم در بعد فردی و هم در بعد جمعی در سطح جامعه به شمار می رود.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در صفحه توییترش تعرض رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی را در ماه مبارک رمضان محکوم کرد.

رئیس جمهور با تاکید بر رفع مشکلات اعطای تسهیلات به زنان سرپرست خانوار اظهار داشت: زنان و بانوان باید احساس کنند که در جامعه مورد پشتیبانی و حمایت هستند.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد که به دلیل عملیات تروریستی که علیه مجتمع تسای کرج صورت گرفت مجبور به تشدید تدابیر امنیتی شدیم و بخش مهمی از ماشین های تولید قطعات سانتریفیوژ را به مکان امن تری جابه جا کردیم.

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هدف از مدیریت در نظام اسلامی خدمت به مردم است و نظام اسلامی اقتضا می کند که روحیه مردمی بر مسئولان حاکم باشد.

حسینی گفت: معاونت پارلمانی فصل نوینی از تعاملات با مجلس را با هدف تسریع در رسیدگی به طرح‌ها و تصویب لوایح ضروری برای تحقق شعار سال و رفع مشکلات مردم طراحی کرده و با قوت پیگیری خواهد کرد.

نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در مصلی امام خمینی (ره) با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

دادستان انتظامی قضات از ستاد دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران و مجتمع قضایی کارکنان دولت بازدید کرد.