سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

حسین امیرعبداللهیان در نشست روز جمعه با روزنامه نگاران و خبرنگاران ارشد رسانه‌های آمریکایی و سازمان ملل سیاستهای دولت جدید با تمرکز بر سیاست خارجی را تبیین کرد.

رئیس کل دادگستری لرستان از اختصاص محاکم ویژه برای رسیدگی به دعاوی و جرائم حقوقی و تجاری استان خبر داد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران روز جمعه در ادامه دیدارهای خود در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد، با «آگوستو سانتوس سیلوا» وزیر خارجه پرتغال در خصوص روابط و همکاری‌های دوجانبه بحث و تبادل نظر کرد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و «گیر پدرسون» فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه ظهر روز جمعه به وقت نیویورک در دیداری در حاشیه مجمع عمومی، در خصوص وضعیت سوریه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

رییس دیوان کل کشور درگذشت نوجوان فداکار ایذه‌ای را تسلیت گفت.

یک مقام ارشد ایرانی به شبکه المیادین گفت که تهران به ارسال سوخت به لبنان ادامه خواهد داد.

دستیار وزیر خارجه آمریکا مدعی شد که اگر ایران قصد احیای برجام را دارد باید فورا به مذاکرات وین بازگردد.

روز جمعه در دیدار حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران و «اینه اریکسن سورید» وزیر خارجه نروژ، موضوعات دوجانبه و وضعیت افغانستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در ادامه دیدارهای وزیر امور خارجه ایران در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد، روز جمعه حسین امیرعبداللهیان با «رتنو مرسودی» وزیر خارجه اندونزی در خصوص موضوعات و همکاری‌های دوجانبه رایزنی و تبادل نظر کرد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران و «آرارات میرزویان» وزیر خارجه ارمنستان در دیداری در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد به بحث و گفت‌وگو در خصوص روابط میان دو کشور پرداختند.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت: زمان آن فرارسیده است که آن طرفی که یکجانبه برجام را ترک کرد، از خواب برخاسته و چشمان خود را به روی واقعیت بگشاید.

رییس مجلس شورای اسلامی درگذشت نوجوان فداکار ایذه ای را تسلیت گفت.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران و «کاندیا کامارا» وزیر خارجه ساحل عاج امروز در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در خصوص روابط سیاسی و اقتصادی دوجانبه دیدار و گفت‌وگو کردند.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران و «برونو رودریگز» وزیر خارجه کوبا روز جمعه در دیداری در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در خصوص روابط دوجانبه، به ویژه همکاری‌های تجاری، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سید ابراهیم رییسی در پیامی درگذشت علی لندی،‌نوجوان فداکار ایذه‌ای را تسلیت گفت.

غلامحسین محسنی اژه‌ای در پیامی درگذشت «علی لندی» نوجوان فداکار ایذه‌ای را تسلیت گفت.