جمعه 7 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: همچنان شاهد ادامه مرخصی‌های خارج از روال قانونی هستیم.

رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه قطعا عضویت دائمی جمهوری اسلامی ایران در سازمان شانگهای زمینه‌های خوبی را برای همکاری در زمینه‌های مختلف ایجاد خواهد کرد، گفت: امید است جمهوری اسلامی ایران بتواند از ظرفیت‌های این سازمان و عضویت برای احقاق حقوق خود استفاده کند.

وزیر خارجه روسیه گفت‌وگویی با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با محوریت برجام داشته است.

رئیس جمهور رمز پیشرفت و پیروزی کشور را حرکت در مسیر شهدا و ایثارگران با روحیه بسیجی، اخلاص و جهادی دانست و اظهار داشت: هر مدیر و مسئولی که با روحیه انقلابی و بسیجی و با خدمتگزاری بی‌منت به مردم عمل کند یقین بدانید که به همه اهداف متعالی نظام خواهیم رسید.

جمهوری‌خواهان کنگره آمریکایی در تلاش هستند تا از طریق لایحه بودجه دفاعی این کشور، اقداماتی را در راستای مقابله با ایران انجام دهند.

رئیس دیوان عالی کشور از کشورهای عضو شانگهای خواست برای تسکین دردهای مردم افغانستان و جلوگیری از بروز فاجعه انسانی کمک کنند.

رئیس سازمان زندان ها گفت: اشتغال 80 درصد زندانیان درسال جاری هدفگذاری شده است و الحمدلله تا امروز 10 استان کشور به این هدف نائل شدند.

وزرای خارجه آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس روز گذشته گفت‌وگویی با محوریت ایران و برنامه هسته‌ای کشورمان برگزار کردند.

همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس، ساختمان های جدید ستاد ارتش اعم از "مرکز فرماندهی و کنترل "، "معاونت تربیت و آموزش"، "جنگ الکترونیک" و "فرماندهی قرارگاه پشتیبانی"، صبح امروز با حضور معاون هماهنگ کننده ارتش افتتاح شد.

رئیس جمهور روز جمعه با حضور در یادمان شهدای قلاویزان واقع در نقطه صفر مرزی شهرستان مهران در فضایی آکنده از عطر ایثار و شهادت یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

پیرو نشست تخصصی رفع چالش‌های تأمین قطعات اصلی خودرو و ضرورت کاهش خودروهای ناقص در سازمان بازرسی کل کشور که درهفته جاری برگزار شد، غلامعباس ترکی معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی، اشکان میرمحمدی بازرس کل امور صمت و جمعی از بازرسان این سازمان از دو واحد تولیدی قطعه سازی بازدید کردند.

معاون اول رئیس جمهور با صدور پیامی درگذشت نوجوان فداکار ایذه‌ای را تسلیت گفت.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پاسداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس؛ تداوم دفاع پیروزمندانه و مقتدرانه ملت ایران را حقیقت انکارناپذیر تاریخ معاصر و ضامن اخراج امریکا از منطقه و جراحی غده سرطانی رژیم صهیونیستی از جغرافیای اسلام دانست.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با همتای آمریکایی خود درخصوص "لزوم توقف پیشرفت های برنامه هسته ای ایران" رایزنی کردند.

منابع لبنانی اعلام کردند که وزیر خارجه کشورمان به لبنان و سوریه سفر خواهد کرد.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس ضمن بازدید از جنوب مشهد و ساخت و سازهای غیرمجاز تاکید کرد: فراکسیون محیط زیست مجلس موضوع این زمین‌خواری گسترده را بررسی می‌کند.