چهارشنبه 2 خرداد 1403

ورزشی خبرگزاری ایسنا

ورزشی خبرگزاری ایسنا

تیم ملی جودو مردان ناشنوا برای شرکت در مسابقات جهانی، فردا دوشنبه 3 آبان عازم فرانسه می‌شوند.

با جدایی لیونل مسی از بارسلونا بعد از 17 سال شاهد برگزاری ال کلاسیکو بدون این بازیکن و کریستیانو رونالدو خواهیم بود.

در حالی که به نظر نمی‌رسید سرمربی تیم ملی چیز خیلی بدی گفته باشد، طارمی ترجیح داد به این بهانه بار دیگر اختلافش با او را آشکار کند. کاش اما چنین جدل بی‌فایده و دشمن‌شادکنی، وسط مسابقات انتخابی جام جهانی راه نمی‌افتاد. هر چند این نخستین بار نیست که طارمی با اظهار نظرهای نسنجیده، نادرست یا حداقل نابجا و بی‌موقع، جنجال به پا می‌کند.

ستاره پیشین تیم ملی انگلیس با عقد قراردادی به عنوان سفیر جام جهانی قطر انتخاب شد.

بوکسورهای کوزوو برای رقابت‌های قهرمانی جهان نتوانستند وارد صربستان شوند.

وزیر ورزش لبنان از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرد که با حضور تماشاگران در دیدار برابر ایران و امارات موافقت کند.

هفته دوم لیگ برتر فوتبال در حالی از امروز آغاز خواهد شد که سپاهان باید در چمن بد ورزشگاه بهنام محمدی به مصاف نفت مسجد سلیمان برود.

مهاجم رئال مادرید با شرکت در تمرین اخیر تیم نشان داد که مشکلی برای حضور در دیدار حساس امرزو برابر بارسلونا ندارد.

بازیکن باتجربه و کلیدی بایرن مونیخ درباره عدم تزریق واکسن کرونا توضیح داد.

مهاجم مصری لیورپول ابراز امیدواری کرد بتواند تا روز آخر فوتبالش در لیورپول بماند.

سرمربی تیم ملی جودو بانوان ناشنوا گفت: اعزام نشدن بانوان جودوکار به مسابقات جهانی فرانسه، سبب تضعیف روحیه آن‌ها شده است و شاید با این شرایط المپیک را نیز از دست بدهیم.

ماجرای اسکوچیچ و طارمی نشان دهنده یک اختلاف بزرگ‌تر است که قبل از دیدار با لبنان و سوریه، یک هشدار جدی برای تیم ملی ایران به شمار می‌رود که کسب هر نتیجه‌ای جز سه امتیاز مقابل این دو تیم، صدای منتقدان افراطی را در می‌آورد!

یک لژیونر هندبال زنان گفت: لژیونر شدن یکی از اهدافی است که همه بازیکنان دنبال آن هستند اما این اتفاق برای ما که دیده نمی‌شویم کار بسیار سختی است.

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری گفت: با گفتن تست خون از رکابزنان دوپینگ در دوچرخه سواری ایران کم رنگ می شود و برای ورزشکاران هم باید چک ضمانت به فدراسیون بدهند.

لیگ بیست و یکم در حالی آغاز شد که گل گهر سیرجان در نبود سرمربی خود توانست با برتری 4 بر یک مقابل مهمان خود پرگل‌ترین دیدار فصل جدید را ثبت کند.

سرمربی سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که نباید به تیم ویسی استرس وارد کرد زیرا آن وقت نتیجه منفی در برخواهد داشت، گفت:. فولادی ها باید شکست مقابل پرسپولیس را فراموش کنند و رو به جلو حرکت کنند.