چهارشنبه 2 خرداد 1403

ورزشی خبرگزاری ایسنا

ورزشی خبرگزاری ایسنا

قرارداد تمامی بازیکنان جدید تیم فوتبال تراکتور در سازمان لیگ ثبت شد.

زهرا نبی‌زاده می‌گوید دختران با استعدادی در دوومیدانی زنان حضور دارند که در صورت حمایت، می‌توانند ایران را صاحب مدال آسیایی کنند.

رئیس فدراسیون جودوی جمهوری اسلامی ایران گفت: مدت بیش از دو سال است که تحت شدیدترین هجمه‌های دشمنان علیه این مجموعه هستیم.

قهرمان سابق بوکس آسیا و ایران گفت: بنده چهار سال سکوت کردم و صحبتی انجام ندادم چون سنگ اندازی در مرام من نیست، اما آقایان سالن بوکس انقلاب را هم از دست دادند.

سرپرست ذوب‌آهن می‌گوید تیمش آماده مصاف با استقلال است.

باشگاه استقلال با پیگیری از طریق مدیران وزارت ورزش و جوانان می‌خواهد حق تبلیغات محیطی را از سازمان لیگ بگیرد.

زمان مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی 2021 به میزبانی امارات از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد.

حسین مهربان به فجرشهید سپاسی پیوست.

برنامه مسابقات کشتی زیر 23 سال جهان مشخص شد.

سرمربی تیم ملی کاراته که تیمش را برای کسب چهارمین قهرمانی جهان آماده می‌کند، همچنان درگیر مشکلات کاری است.

فدراسیون وزنه برداری باید از فرصت های موجود برای کسب کرسی نهایت استفاده را ببرد و انتخاب درستی برای انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی داشته باشد.

دبیر فدراسیون دوومیدانی می‌گوید فدراسیون برنامه‌ای برای اردوی برون مرزی ورزشکاران ندارد و اگر کسی می‌خواهد به خارج از کشور اعزام شود باید با اسپانسر شخصی هزینه خود را تامین کند.

ستاره این فصل تیم بسکتبال مهرام تهران گفت: مدیرعامل باشگاه نفت آبادان به ناحق ما را جریمه کرد و دلیل این اتفاق را نمی‌دانیم.

بر اساس آخرین اعلام رنگ‌بندی شهرهای کشور از نظر شیوع ویروس کرونا، وضعیت فعالیت رشته‌های ورزشی در سراسر کشور تا پایان مهر به گونه‌ای است که شدیدترین محدودیت‌ها در 16 شهرستان با وضعیت قرمز، اعمال می‌شود.

فهرست داوران رسمی مسابقات جام عرب 2021 اعلام شد که در این بین نام علیرضا فغانی همراه با 11 داور دیگر، به چشم می خورد.

خوزستان مهد فوتبال ایران است و اهواز مرکز این استان، با داشتن سه تیم در لیگ‌های برتر و دسته یک کشور، تنها یک ورزشگاه مورد تایید سازمان لیگ دارد که آن هم ورزشگاه اختصاصی فولاد و در اختیار این تیم است.