سه‌شنبه 1 خرداد 1403

ورزشی خبرگزاری ایسنا

ورزشی خبرگزاری ایسنا

ملی‌پوش بسکتبال زنان وضعیت تیم ملی را در آستانه مسابقات قهرمانی دسته دوم آسیا خوب ارزیابی کرد.

تصویر پرتره‌ایی با بیش از 2000 مترمربع از چهره علی دایی در کویر سیرجان طراحی و اجرا شد.

مربی تیم‌ملی تکواندو: بر ضرورت توجه بیشتر به مربیان استعدادیاب تاکید کرد و گفت: متاسفانه مربیان قهرمان ساز در ورزش کشور نادیده گرفته می شوند.

ستاره شیاطین سرخ تاکید کرد که فعلا قصد خداحافظی از فوتبال را ندارد و با قدرت ادامه خواهد داد.

در آخرین دیدار هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران، فولاد خوزستان میزبان پرسپولیس بود که این دیدار در نهایت با برتری 3 بر یک پرسپولیس به پایان رسید.

اسطوره آرسنال باوجود همبازی بودن با مسی و اینیستا به ستایش از دنیس برکمپ پرداخت و او را بهترین همبازی خود دانست.

هافبک برزیلی رئال مادرید قبل از دیدار حساس برابر بارسلونا به ستایش از لیونل مسی پرداخت و جدایی او را زیان بزرگی برای بارسلونا و ال کلاسیکو دانست.

لیگ برتر والیبال از دوم آبان ماه کار خود را آغاز می کند.

هفته نخست بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری هشت مسابقه در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و جمعه (27و 28 و 30 مهر 1400) به پایان رسید. در این ویدئو گل‌های این هفته لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) را می‌بینید.

در حالی که نزدیک به دو هفته از اتمام زمان ثبت نام کاندیداهای فدراسیون بوکس می‌گذرد، همچنان لیست نامزدهای انتخابات این رشته رسما اعلام نشده است.

دبیر فدراسیون ناشنوایان از استقبال خوب تیراندازان ناشنوا از مسابقات قهرمانی کشور پس از 2 سال دوری از مسابقات خبر داد و گفت: استقبال تیراندازان ناشنوا از مسابقات قهرمانی کشور به حدی بالا بود که فدراسیون تیراندازی تصور این همه تیرانداز در ناشنوایان را نداشت.

در پیروزی‌ها و شکست‌ها چه مسائلی نقش دارد؟ آیا نتیجه مسابقات حاصل تلاش و برخورداری از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری است یا در تقابل دعای خوبان عالم، مقربان درگاه الهی و الطاف خفیه الهی رقم می‌خورد؟

تیم ملی امید فوتبال ایران مسیر نسبتا راحتی برای کسب مجوز حضور در دور نهایی مسابقات قهرمانی آسیا دارد. این بازی‌ها از سوم آبان در تاجیکستان آغاز می‌شود.

وجود سابقه محرومیت و دوپینگ باعث شد بیش‌تر از پنج رکابزن برای حضور در انتخابات کمیسیون ورزشکاران واجد شرایط نباشند که البته دونفرشان هم در ایران ساکن نیستند.

سرپرست کمیته بازاریابی و تلویزیون فوتبال با اشاره به تبدیل شدن فوتبال به یک بنگاه اقتصادی در دنیا گفت: همه تیم‌های ما به بنگاه اقتصادی تکیه دارند و از یک بخش صنعتی و دولتی بودجه می‌گیرند و حتی استقلال و پرسپولیس هم آویزان دولت هستند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم برای قهرمانی در آسیا باید چند بازیکن خارجی خوب جذب کند.