سه‌شنبه 1 خرداد 1403

ورزشی خبرگزاری ایسنا

ورزشی خبرگزاری ایسنا

سرمربی تیم ملی بوچیا اعزامی به بازی‌های پارآسیایی جوانان بحرین از اعزام 8 ورزشکار دختر و پسر به این بازی‌ها خبر داد و گفت: هدف کسب مدال در این بازی‌ها است.

سرمربی مس رفسنجان ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه را جزو بهترین ورزشگاه‌های کشور خواند و در خصوص میزان مصدومیت مدافع تیمش گفت: تورمی که محمد انصاری روی زانوی خود داشت اجازه گرفتن ام آر آی را نداد و طبق دستور پزشک ابتدا باید تورم کاملا از بین برود تا تشخیص پزشک بهتر باشد اما فکر می کنم درباره ایشان با مصدومیت شدیدی روبه رو هستیم.

دو بازیکن مصدوم رئال مادرید بعد از پشت سرگذاشتن دوران مصدومیت در فهرست این تیم برای ال کلاسیکو قرار گرفتند.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با هت تریک خود پورتو را به پیروزی برابر توندلا رساند.

تیم فوتبال منچسترسیتی با برتری 4 بر یک برابر برایتون موقتا به رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس راه یافت.

در هفته دوم لیگ برتر بسکتبال، تیم آویژه صنعت مشهد مقابل اکسون تهران به پیروزی رسید.

دوندع معروف سرعت در کشورش به ضرب گلوله کشته شد.

پرونده مسابقات جام جهانی مسافت کوتاه قطر با جابجایی 4 رکورد ملی و کسب یک ورودی مسابقات مسافت کوتاه قهرمانی جهان ابوظبی در ماده 100 متر آزاد بسته شد.

تیم‌های بایرن‌مونیخ و بوروسیا دورتموند در هفته نهم بوندسلیگا برابر حریفان خود به پیروزی دست پیدا کردند تا رقابت فشرده در صدر جدول رده‌بندی ادامه داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به حواشی روزهای اخیر پیرامون میزبانی نفت مسجدسلیمان از این تیم، گفت: این وضعیت برای فدراسیونی که این همه دبدبه و کبکبه دارد و همه در آن کت و شلوار می پوشند و در تلویزیون سخنرانی‌های آنچنانی می کنند، فاجعه بار است.

هفته دوم لیگ یک فوتبال ایران با پیروزی. پررگل خیبر خرم‌آباد برابر پارس‌جنوبی وصدرنشینی این تیم همراه شد.

سرمربی تیم قشقایی شیراز تاکید کرد که بازیکنان این تیم فعل خواستن را صرف کردند و با غیرت بردند.

در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ یک فوتبال (جام آزادگان)، دو تیم شقایی شیراز و سایپا کرج شنبه 1 آبان ماه 1400 در ورزشگاه بعثت شیراز به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری یک بر صفر به سود تیم قشقایی به پایان رسید.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید براینکه وظیفه همه مسئولان این است که در خدمت آحاد جامعه باشند، گفت: اهتمام جدی برای افتتاح 183 پروژه ورزشی در سراسر کشور صورت گرفته است، امیدواریم تا دهه فجر شاهد افتتاح پروژه های دیگر در سراسر کشور باشیم.

جلسه سید مجید صدری، رئیس هیأت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس با مدیران وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان امور مالیاتی، مشکل بدهی های مالیاتی پرسپولیس بررسی شد.

تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان در ورزشگاه شهدای فولاد، میزبان سپاهان است.