یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

ایلان ماسک

ایلان ماسک

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌ها از اعمال فشار واشنگتن بر کی‌یف برای موفقیت در جبهه جنگ در پی ارائه کمک‌های اخیر خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارآفرین آمریکایی در واکنش به اظهار امیدواری واشنگتن نسبت به پیروزی اوکراین بر روسیه، در پیامی کنایه‌آمیز از کاخ سفید خواست پیروزی را تعریف کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تنظیم گر ایمنی خودرو در آمریکا، برای فراخوانی که خودروسازی تسلا سابقا برای 2 میلیون خودرو با نقص فنی سیستم خودران اعلام کرده بود، پرونده باز می‌کند.

وب‌گاه گسترش

اعلام شده است که شرکت تسلا قصد راه‌اندازی مدل‌های بازنگری شده و بیشتری را در بازار دارد، که این خبر باعث رشد حدود 10 درصدی سهام این شرکت شده است.

وب‌گاه گسترش

در سال 2024، 14 عضو باشگاه 100 میلیارد دلاری جهان، با سهمی تقریباً 0.44 درصد از کل ثروت جهان، سال را آغاز کرده‌اند. مجموع ثروت این اعضا در سال 2022، که برآورد شده بود، بالغ بر 454 تریلیون دلار بود.

وب‌گاه عصر ایران

درحالی‌که به نظر می‌رسد جهان بیش از هر وقت دیگری در آستانه به‌کارگیری ربات‌های مستخدم انسان‌نما در خانه‌ها نزدیک شده، ایلان ماسک اعلام کرده است که فروش ربات انسان نما اپتیموس شرکت تسلا احتمالاً از سال 2025 آغاز می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ماسک پیشتر گفته بود که مسائل مربوط به مهاجرت در آمریکا موجودیت آمریکا را تهدید می‌کند. این موضوع می‌تواند باعث بروز یک جنگ داخلی شود. ماسک پیشتر گفته بود که مسائل مربوط به مهاجرت در آمریکا موجودیت آمریکا را تهدید می‌کند. این موضوع می‌تواند باعث بروز یک جنگ داخلی شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ ایلان ماسک در مطلبی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر) ارزیابی کرده که یک جنگ داخلی در غرب بابت وضعیت...

وب‌گاه الف

14 عضو باشگاه 100 میلیارد دلاری‌های جهان در حالی سال 2024 را آغاز کرده‌اند که سهمی حدود 0.44 درصد از کل ثروت جهان را در اختیار دارند؛ ثروتی که مجموع آن بالغ بر 454 تریلیون دلار در سال 2022 اعلام شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در شرایطی که وضعیت اقتصادی کشور بسیار نگران کننده است و مردم در خریم مواد غذایی و پوشاک خود نیز مانده‌اند، سازمان هواپیمایی کشور یادآوری کرده می‌توانید هواپیمای شخصی بخرید. در شرایطی که وضعیت اقتصادی کشور بسیار نگران کننده است و مردم در خریم مواد غذایی و پوشاک خود نیز مانده‌اند، سازمان هواپیمایی کشور یادآوری کرده می‌توانید هواپیمای شخصی بخرید. به گزارش عرشه آنلاین؛ در روز‌های گذشته...

وب‌گاه عرشه آنلاین

14 عضو باشگاه 100 میلیارد دلاری‌های جهان در حالی سال 2024 را آغاز کرده‌اند که سهمی حدود 0.44 درصد از کل ثروت جهان را در اختیار دارند؛ ثروتی که مجموع آن بالغ بر 454 تریلیون دلار در سال 2022 اعلام شده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ در دنیای امروز جایگاه و امکاناتی وجود دارد که فقط با پول می توان خرید، مانند عضویت در باشگاه 100 میلیارد دلاری جهان؛ امکانی که تنها در صورت داشتن ثروتی چند میلیارد...

وب‌گاه خبر آنلاین

14 عضو باشگاه 100 میلیارد دلاری‌های جهان در حالی سال 2024 را آغاز کرده‌اند که سهمی حدود 0.44 درصد از کل ثروت جهان را در اختیار دارند؛ ثروتی که مجموع آن بالغ بر 454 تریلیون دلار در سال 2022 اعلام شده است.

خبرگزاری تسنیم

شرکت آمریکایی تسلا سه‌شنبه شب پیش‌بینی‌های بد سرمایه‌گذاران را تأیید و اعلام کرد که فروش سه ماهه این سازنده خودروهای برقی 9 درصد و سود تعدیل شده آن 48 درصد کاهش یافته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسلا ناوگان تاکسی‌های اینترنتی خود را به‌زودی راه‌اندازی خواهد کرد و همه می‌تواند خودرو تسلا خود را به این سرویس اضافه کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پنتاگون راجع به حمله زمینی احتمالی رژیم صهیونیستی به شهر رفح واقع در جنوب غزه هم اعلام کرد واشنگتن در حال حاضر در جریان هیچ طرح قابل اجرایی در رفح نیست و در این مرحله هیچ نشانه‌ای از آغاز هیچ نوع عملیات زمینی بزرگ در رفح وجود ندارد.

وب‌گاه فرارو

به‌تازگی دادگاهی در استرالیا به شبکه اجتماعی ایکس تحت مالکیت «ایلان ماسک» دستور داد تا ویدیو‌های حمله هفته گذشته در سیدنی را حذف کند. ایلان ماسک نیز دولت این کشور را به سانسور متهم کرد. به‌دنبال این اتفاقات، نخست‌وزیر استرالیا، ایلان ماسک را یک «میلیاردر متکبر» نامید.

خبرگزاری اکو نیوز