یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

ایلان ماسک

ایلان ماسک

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پلیس آمریکا 45 دانشجوی حامی فلسطین را در دانشگاه ییل بازداشت کرده است.

وب‌گاه گسترش

بعد از کاهش قیمت‌های ایالات‌متحده، تسلا قیمت‌ها را در چین، آلمان و سراسر جهان کاهش داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تسلا پس از کاهش قیمت‌های ایالات‌متحده، قیمت‌ها را در چین، آلمان و سراسر جهان کاهش داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حال حاضر بیش از 3000 ماهواره استارلینک در مدار هستند و اسپیس ایکس به اضافه کردن حداقل هزار ماهواره دیگر تحت مجوز فعلی کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده ادامه خواهد داد. استارلینک یک منظومه ماهواره‌ای است که از سوی شرکت اسپِیس‌اِکس برای فراهم کردن اینترنت ماهواره‌ای شکل گرفته است. این صورت فلکی از هزاران ماهواره کوچک در مدار پایینی زمین تشکیل‌شده است که در ترکیب با فرستنده و گیرنده‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایلان ماسک، مدیرعامل اسپیس‌ایکس، ویدیویی از یک نوازنده پیانو ایرانی به نام «یاسین شفیعی» در صفحه ایکس خود منتشر کرده است ایلان ماسک، مدیرعامل اسپیس‌ایکس، ویدیویی از یک نوازنده پیانو ایرانی به نام «یاسین شفیعی» در صفحه ایکس خود منتشر کرده است که در این ویدیو، شاهد ترکیب نواختن پیانو و پرتاب بزرگ‌ترین راکت تاریخ، استارشیپ هستیم.

وب‌گاه عصر ایران

ایلان ماسک، مدیرعامل اسپیس‌ایکس، ویدیویی از یک نوازنده پیانو ایرانی به نام «یاسین شفیعی» در صفحه ایکس خود منتشر کرده است که در این ویدیو، شاهد ترکیب نواختن پیانو و پرتاب بزرگ‌ترین راکت تاریخ، استارشیپ هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرکت خودروسازی تسلا قیمت پرفروش‌ترین مدل Y، مدل X و مدل S خود را پس از فروش ناامیدکننده سه ماهه اول و افزایش موجودی، در ایالات‌متحده و چین کاهش داد.

وب‌گاه عصر ایران

با توجه به توضیح زاکربرگ این دستگاه‌ها بر خلاف تراشه مغزی شرکت نورالینک (Neuralink) متعلق به ایلان ماسک چیزی نیستند که نیاز به کاشته شدن در مغز شما داشته باشد، بلکه چیزی قابل پوشیدن روی مچ دست است که می‌تواند سیگنال‌های عصبی را که مغز شما از طریق اعصاب به دست شما می‌فرستد، بخواند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: لی جون، مدیرعامل شرکت چینی شیائومی اظهار کرد: فروش اولین خودروی برقی سازنده گوشی‌های هوشمند چینی سه تا پنج برابر بیشتر از حد انتظار بوده است زیرا این شرکت تحویل نسخه‌های استاندارد به اصطلاح SU7 را زودتر از موعد مقرر به خریداران آغاز کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصاویری از محصول جدید تسلا در قالب دو ویدئو در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شده است که به نوعی باعث لو رفتن ویژگی های این محصول شده است.

وب‌گاه عصر ایران

یک فیزیکدان سابق ناسا هشدار می‌دهد که صورت فلکی بزرگ ماهواره‌ای مانند استارلینک ایلان ماسک می‌تواند مغناطیس کره زمین را مختل کند و تمام حیات را در معرض پرتوهای مرگبار کیهانی قرار دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

متا رسما چت‌بات هوش مصنوعی Meta AI را وارد اینستاگرام، واتساپ، فیسبوک و مسنجر کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ چت‌بات ChatGPT جنگ اصلی هوش مصنوعی را شروع کرد و حالا متا به‌دنبال برنده‌شدن در این رقابت بزرگ است. شرکت تحت مدیریت مارک زاکربرگ برای دست‌یابی به این هدف، قصد دارد دستیار هوش مصنوعی Meta AI را وارد بخش جست‌و‌جو اینستاگرام، فیسبوک، واتساپ و مسنجر کند. به‌علاوه Meta AI مستقیما وارد...

وب‌گاه عصر ایران

در رمان «شهر جایگشت»، نوشته گرگ ایگان، شخصیتی به نام پیر وجود دارد که در یک واقعیت مجازی، به جاودانگی دست یافته و کنترل کاملی بر آن دارد و درعین‌حال خودش را به‌شدت بی‌حوصله می‌یابد. درنتیجه او خودش را مهندسی می‌کند تا هیجانات و اشتیاق‌های جدیدی برای خودش ایجاد کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پنتاگون اعلام کرد کشتی آمریکایی که قرار بود برای ساخت یک پایگاه دریایی در مدیترانه تجهیزات و نیرو ببرد، به‌دلیل آتش‌سوزی در اتاق موتور به آمریکا بازگشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری تسنیم

شرکت آمریکایی تسلا اعلام کرد که بیش از 10 درصد از نیروی کار خود را در جهان اخراج کرده است.