یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

ایلان ماسک

ایلان ماسک

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر اف. بی. ای گفت، دشمنان و گروه‌های تروریستی خارجی به شدت آمریکا را هدف قرار داده‌اند که شامل عملیات سایبری، تاکتیک‌های امنیتی و شبه‌مافیاست و این مساله به شدت نگران کننده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور اوکراین طرح صلح دونالد ترامپ برای پایان دادن به جنگ اوکراین را «بدوی» خواند و گفت که به آن احتیاجی ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پنتاگون سرانجام فاش کرد که ارزش قراردادش برای استقرار پایانه‌های استارلینک ایلان ماسک در اوکراین، 23 میلیون دلار است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پنتاگون سرانجام فاش کرد که ارزش قراردادش برای استقرار پایانه‌های استارلینک ایلان ماسک در اوکراین، 23 میلیون دلار است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شرکت خودروسازی تسلا ممکن است به سمت نقطه عطف تیره‌وتار پیش برود زیرا کاهش تقاضا برای وسایل نقلیه الکتریکی و افزایش نرخ‌های بهره باعث کاهش فروش می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرکت خودروسازی تسلا ممکن است به سمت نقطه عطف تیره‌وتار پیش برود زیرا کاهش تقاضا برای وسایل نقلیه الکتریکی و افزایش نرخ‌های بهره باعث کاهش فروش می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر عامل شرکت آمریکایی تسلا پیش بینی کرد: «توسعه هوش مصنوعی به حدی برسد که با فرارسیدن سال آینده یا 2026، از باهوشترین انسان هوشمندتر باشد.» مدیر عامل شرکت آمریکایی تسلا پیش بینی کرد: «توسعه هوش مصنوعی به حدی برسد که با فرارسیدن سال آینده یا 2026، از باهوشترین انسان هوشمندتر باشد.» به گزارش عرشه آنلاین، مدیر عامل شرکت آمریکایی تسلا پیش بینی کرد: «توسعه هوش مصنوعی به حدی برسد که با...

وب‌گاه مشرق نیوز

هوش مصنوعی در رمزگشایی طومارهای باستانی خواندن خطوط میخی و نمایش ژئوگلیف‌ها موفق بوده است.

وب‌گاه عصر ایران

دیروز یک قاضی دادگاه عالی در برزیل تحقیقی درباره ایلان ماسک را آغاز کرده، زیرا وی اعلام کرد حساب‌های کاربری در پلتفرم ایکس که قاضی دستور مسدودسازی آن‌ها را داده را دوباره فعال می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رویارویی میان ایلان ماسک و برزیل به دنبال امتناع او از غیرفعال کردن حساب‌های خاص در شبکه اجتماعی ایکس، شدت گرفت و یک قاضی برزیلی، تحقیقاتی را درباره این میلیاردر گشود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنا به نوشته یک روزنامه‌نگار آمریکایی، کشورهای عضو ناتو درباره پیوستن اوکراین به این ائتلاف دروغ می گویند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرکت تولید گوشی های هوشمند شیائومی اعلام کرد که به طور رسمی روند تحویل خودروهای برقی تولید خود را از آغاز کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دانشمندان سوئیس در تحقیقات جدید دریافته اند: سطح درآمد افراد با پیری زودرس مغز ارتباط مستقیم دارد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر عامل شرکت خودروسازی تسلا با انتشار مطلبی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) اعلام کرد که محصول جدید این شرکت سازنده خودروهای برقی موسوم به "روباتاکسی" در 8 اوت رونمایی خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنیانگذار شرکت تولیدی خودروهای برقی تسلا اعلام‌کرد: خبر رویترز مبنی بر قصد این شرکت برای کنار گذاشتن تولید خودروی برقی ارزان قیمت دروغ است.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل تسلا به پروژه بزرگ‌تر و جاه‌طلبانه بعدی این شرکت توجه کرده است.