یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

ایلان ماسک

ایلان ماسک

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خودروسازی آمریکایی تسلا کاهش مشاغل جهانی خود را در دستور کار قرار داده که این اقدام شامل بازار‌های بزرگی مانند چین و آمریکا نیز می‌شود.

وب‌گاه گسترش

دوج کوین (Dogecoin یا DOGE) یک ارز دیجیتال و یک شبکه بلاک‌چینی است که ابتدا توسط جکسون پالمر و بیلی مارکوس به شکلی شوخی‌آمیز ایجاد شد. این ارز دیجیتال به عنوان اولین "میم کوین" دنیای کریپتوشرکت شناخته می‌شود. نام و لوگوی دوج کوین از سگ نژاد شیبا اینو (Shiba Inu) الهام گرفته شده است، که یک نژاد سگ ژاپنی و همچنین یک میم اینترنتی است. اصلی‌ترین نقش این ارز دیجیتال به عنوان وسیله‌ای برای...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شرکت تسلا اعلام کرده است که بیش از 10 درصد از نیروی کار خود را اخراج می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شرکت تسلا که تا دسامبر 2023 بیش از 140,000 نفر کارمند داشت، بیش از 10 درصد از نیروی کار خود را اخراج می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

ایلان ماسک با اخراج بیش از 10 درصد از نیروی کار، هزینه‌های تسلا را کاهش خواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیتی گروپ، یکی از بزرگترین بانک‌های آمریکا، در سه ماهه اول 27 درصد کاهش درآمد را ثبت کرد.

وب‌گاه عصر ایران

گورک 1.5 V نخستین نسل از مدل هوش مصنوعی چند وجهی است که نه تنها قادر به پردازش متن است بلکه می‌تواند اسناد، نمودار، چارت ها، اسکرین شات‌ها و عکس‌ها را پردازش کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ناو هواپیمابر فرانسوی «شارل دوگل» برای مأموریت پانزده روزه در دریای مدیترانه تحت کنترل عملیاتی ناتو قرار خواهد گرفت که نمادی از «تعهد تقویت‌شده» پاریس به اتحاد آتلانتیک شمالی در مقابل روسیه است.

وب‌گاه عصر ایران

درآمد ثانیه‌ای ایلان ماسک 656 دلار است. او در خانه ای 50 هزار دلاری زندگی می‌کند و از خیریه فراری است. اما این مرد چگونه ثروتمند شده و این اقتصاد کلانش را چگونه خرج می کند؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر سابق انگلیس در جریان یک سخنرانی در دانشگاه جورج تاون آمریکا هشدار داد که تصرف کی‌یف توسط روسیه فاجعه‌ای بزرگتر از ویتنام برای رهبری آمریکا در عرصه جهانی خواهد بود.

وب‌گاه گسترش

ایلان ماسک در دادگاه اعلام کرد که پست‌های او به جای کمک به وضعیت مالی او، به آن آسیب رسانده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نام رئیس جمهور پیشین آمریکا از فهرست 500 تن از ثروتمندترین افراد که به صورت روزانه توسط بلومبرگ ارائه می‌شود، حذف شد. نام رئیس جمهور پیشین آمریکا از فهرست 500 تن از ثروتمندترین افراد که به صورت روزانه توسط بلومبرگ ارائه می‌شود، حذف شد. به گزارش عرشه آنلاین، در پی سقوط شدید سهام پلتفرم «تروث سوشال» که شبکه اجتماعی متعلق به دونالد ترامپ است، نام وی از فهرست روزانه 500 میلیاردر برتر بلومبرگ...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایمان غیاثوند قهرمان اسبق رشته‌های رزمی که سال‌ها به‌عنوان مدیر تیم‌های ملی موی‌تای فعالیت می‌کرد، شب گذشته به دلیل ایست قلبی درگذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

درباره اینکه چه کسانی بیشتر در معرض خطر هوش مصنوعی هستند، هنوز اطلاعات دقیقی منتشر نشده است اما اکثر این گزارشات روی چند شغل توافق دارند که ممکن است در سال‌های آینده با ظهور هوش مصنوعی از بین روند. درباره اینکه چه کسانی بیشتر در معرض خطر هوش مصنوعی هستند، هنوز اطلاعات دقیقی منتشر نشده است اما اکثر این گزارشات روی چند شغل توافق دارند که ممکن است در سال‌های آینده با ظهور هوش مصنوعی از...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تعداد فزاینده‌ای از متمولین آمریکایی در تلاش برای کسب شهروندی دوم، سوم یا حتی چهارم در دیگر کشورها هستند تا در صورت نیاز از آمریکا متواری شوند.

وب‌گاه عصر ایران

ایلان ماسک اقداماتی را برای محدود کردن استفاده اوکراین از این فناوری به این دلیل انجام داد که استارلینک هرگز برای استفاده در درگیری‌های نظامی در نظر گرفته نشده بودند. ماسک همچنین در اوایل درگیری روسیه و اوکراین، استفاده اوکراین از استارلینک در نزدیکی کریمه را مسدود کرد و به برنامه‌های این کشور برای حمله به ناوگان دریایی روسیه پایان داد.