دوشنبه 7 آبان 1403

بارسلونا

بارسلونا

وب‌گاه ورزش سه

دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، شایعات درباره بی‌میلی بارسلونا به حفظ فرانکی دی‌یونگ را تکذیب کرد و گفت بارسا می‌خواهد این ستاره هلندی سالها در این تیم بازی کند.

وب‌گاه گسترش

اسپورت نوشته است که بارسلونا قصد دارد تابستان بعد از لیگ عربستان بازیکن بگیرد و برخی مثل نیمار خودشان را از حالا برای آینده پیشنهاد داده اند. عربستان سعودی با سرمایه گذاری هنگفت روی فوتبالیست‌های بزرگ، خود را در نقشه فوتبال جهان قرار داده است. سعودی ها موفق شده اند ستاره های برتر فوتبال را متقاعد کنند، اما در تابستان بعد احتمالا تحرکات زیادی در جهت عکس وجود خواهد داشت. گفته می شود که...

خبرگزاری تسنیم

سرمربی سابق تیم‌های رئال مادرید، یوونتوس و رم اعتراف کرد که به مالک پیشین باشگاه میلان برای خرید بازیکن توصیه‌ای کرد که او به آن عمل نکرد.

وب‌گاه ورزش سه

اسپورت نوشته است که بارسلونا قصد دارد تابستان بعد از لیگ عربستان بازیکن بگیرد و برخی مثل نیمار خودشان را از حالا برای آینده پیشنهاد داده اند.

وب‌گاه ورزش سه

تحقیقات مقدماتی علیه یوسف آتال، مدافع راست نیس، متهم به تحریک خشونت و نفرت‌پراکنی، شروع شده است.

وب‌گاه ورزش سه

فرانکی دی‌یونگ حالا بدون عصا می تواند راه برود و حتی کفش ورزشی بپوشد و تمرین کند.

وب‌گاه ورزش سه

گفته می شد پیراهن دوم این فصل بارسا به دلیل شباهت رنگ با پیراهن رئال مادرید با استقبال مواجه نمی شود، اما دقیقا عکس این اتفاق رخ داده است.

وب‌گاه ورزش سه

ایده ژاوی، سرمربی بارسلونا، برای استراحت دادن به ژوائو فلیکس و ژوائو کانسلو احتمال عملی نخواهد شد.

وب‌گاه گسترش

یک رسانه ایالت کاتالونیا مدعی شد که فوق‌ستاره پیشین بارسلونا برنده توپ طلای امسال است. مجله «فرانس فوتبال» قرار است در پایان ماه جاری میلادی در مراسمی خاص در شهر پاریس بهترین‌های فوتبال جهان در فصل 23-2022 را معرفی کند. روزنامه «اسپورت» چاپ کاتالونیا اما مدعی شد که برنده توپ طلای این دوره لیونل مسی است. اگر پیش‌بینی این رسانه اسپانیایی درست باشد، مسی 36 ساله برای هشتمین بار برنده توپ...

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: یک رسانه ایالت کاتالونیا مدعی شد که فوق‌ستاره پیشین بارسلونا برنده توپ طلای امسال است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انتقال مهدی طارمی به اینترمیلان جدی شد. انتقال مهدی طارمی به اینترمیلان جدی شد. به گزارش عرشه آنلاین، بحث انتقال مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو، به اینتر بسیار جدی است و او به اولویت این باشگاه تبدیل شده است.

وب‌گاه ورزش سه

تیری آنری، اسطوره فوتبال فرانسه، از پپ گواردیولا به عنوان بهترین و در عین حال بی‌رحم‌ترین مربی دوران فوتبالش یاد کرد.

خبرگزاری تسنیم

یک رسانه ایالت کاتالونیا مدعی شد که فوق‌ستاره پیشین بارسلونا برنده توپ طلای امسال است.

وب‌گاه فرارو

بحث انتقال مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو، به اینتر بسیار جدی است و او به اولویت این باشگاه تبدیل شده است.