جمعه 31 فروردین 1403

برتری ذوب آهن مقابل نفت و گاز گچساران در لیگ برتر هندبال / صادقی: شکست قبلی یک شوک بود

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
برتری ذوب آهن مقابل نفت و گاز گچساران در لیگ برتر هندبال / صادقی: شکست قبلی یک شوک بود

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن اصفهان گفت: شکست قبلی یک شوک برای تیم ما بود و ما به این شوک نیاز داشتیم.

به گزارش ایسنا، در جریان رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان دو تیم ذوب آهن اصفهان و نفت و گاز گچساران مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه در پایان با برتری 37 بر 22 تیم ذوب آهن اصفهان به پایان رسید. در ادامه روز سوم دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر هندبال، دو تیم نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون و ستارگان دشتستان ساعت 16 به مصاف هم خواهند رفت.

دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال آقایان که نوزدهم آذر ماه آغاز شده است تا 24 آذر به میزبانی هیات هندبال استان فارس در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز ادامه خواهد داشت.

کیوان صادقی، سرمربی تیم هندبال ذوب آهن اصفهان بعد از پیروزی مقابل گچساران اظهار کرد: شکست قبلی یک شوک برای تیم ما بود و این شوک برای ما لازم بود. مهمترین رقیبان ما در گروه تیم شهید شاملی و بهبهان هستند. متاسفانه بازی اول را خوب ظاهر نشدیم که شاید دلیل آن به علت فاصله بین دو لیگ باشد.

وی افزود: بیش تر فعالیت های ما در این زمینه به کازرون و بهبهان برمی گردد که باید محکم کار کنیم و نتیجه بگیریم و با امتیاز خوب وارد مرحله بعد شویم. تمام تلاشمان را خواهیم کرد که از تیم های گروه دیگر امتیاز بگیریم که بتوانیم بر روی سکو باشیم ولی اگر سکو هم بدست نیامد در هر صورت تلاشمان را می کنیم.

میلاد حمیدی فر، بازیکن تیم هندبال ذوب آهن اصفهان نیز گفت: امروز توانستیم آن چیزی که کادر فنی گفته بود در زمین مسابقه اجرا کنیم. امروز یک نتیجه خوب گرفتیم و امیدواریم به همین شیوه بازی کنیم تا به مراحل بالاتر برسیم. شیراز در این مرحله میزبانی خیلی خوبی داشته و توانسته است بخوبی از تیم ها پذیرایی کند. سالن و امکاناتی که هیات هندبال فارس در اختیار تیم ها گذاشته خیلی خوب است و انشالله بتوانیم یک میزبان شایسته برای مسابقات جوانان آسیا باشیم.

نوروز نژاد، سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران نیز بعد از شکست مقابل ذوب آهن گفت: قهرمانی را به تیم ذوب آهن تبریک می‌گویم ذوب آهن تیم خوب و قوی است. توان تیم ما همین بود. ما یکی از بازیکنانمان مصدوم شد از طرفی اکثر بازیکنان ما جوانان و نوجوانان هستند. حد و توان ما همین بود. اسم ذوب آهن روی بازیکنان ما تاثیر زیادی داشت. تلاش می‌کنیم در بازی‌های آینده جبران کنیم. امیدواریم بازی به بازی نتیجه بهتری بگیریم.

انتهای پیام