دوشنبه 16 مهر 1403

برگزاری طرح کشوری وصال یار در البرز

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
برگزاری طرح کشوری وصال یار در البرز

کرج - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: در پی بازگشایی صحن های حرم های مطهر ائمه اطهار (ع) و امامزادگان (ع) «طرح وصال یار» از سوی این اداره کل در سراسر کشور برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی ولایی برحق روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از یک دوره سخت و طاقت فرسا در مدت شیوع ویروس منحوس کرونا، بازگشایی حرم مطهر ائمه اطهار (ع) و امامزادگان (ع) برای مشتقان و عاشقان اهل بیت (ع) آرامش خاصی به وجود آورده است.

وی با اشاره به استقبال باشکوه مردم از بازگشایی بقاع متبرکه اظهار داشت: آنچنان که انتظار می رفت موجی از شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به سوی صحن و سرای ائمه اطهار و امامزادگان (ع) شتافته و عقده‌های دل را گشودند و اشک شوق ریختند.

ولایی برحق گفت: این لحظات را باید غنیمت شمرده و خداوند را شاکر باشیم که بار دیگر توفیق به ما داد که از این فرصت ناب بهره کامل را ببریم.

وی بیان داشت: براین اساس طرح وصال یار از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز در سراسر کشور اجرایی شده و علاقه مندان می تواننداز لحظه های ناب در قالب فیلم یک دقیقه ای با تلفن همراه ثبت و به صفحه رسمی اینستاگرام نهضت تبلیغات اسلامی البرز ارسال کنند.

مهلت ارسال فیلم تا پایان خرداد بوده و به فیلم هایی که بیشترین بازدید را داشته باشد هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.

*س_برچسب‌ها_س*