پنج‌شنبه 19 مهر 1403

برگزاری یادواره شهدا ریشه در فرهنگ دینی، نبوی و علوی دارد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
برگزاری یادواره شهدا ریشه در فرهنگ دینی، نبوی و علوی دارد

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: برگزاری یادواره شهدا ریشه در فرهنگ دینی، نبوی و علوی داشته و آن‌هایی که با فرهنگ شهادت بیگانه‌اند، را آشنا می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، حجت‌الاسلام صمد بهرامی ظهر امروز در یادواره شهدای روحانیون استان تهران و شهرستان ری که به همت سپاه سیدالشهداء استان و حضرت عبدالعظیم ناحیه ری در آستان شیخ صدوق برگزار شد، اظهار کرد: کوچکترین و ابتدایی‌ترین قدم، وظیفه و رسالت ما در قبال شهدا، تمجید و تجلیل از آنان و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان است.

وی گفت: گاهی نصب تمثال مبارک یک شهید در میدان شهر، نامگذاری کوچه و خیابان به نام شهید و برپایی یادواره شهدا تمجید و تجلیل از نام شهید و شهادت است. مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران بیان کرد: برگزاری یادواره شهدا ریشه در فرهنگ دینی، نبوی، علوی و کاروان سراسر پیروز کربلا دارد. بهرامی تاکید کرد: تجلیل از شهید تجلیل فرد نبوده بلکه تحلیل یک حادثه است، از این‌رو برپایی یادواره شهدا ما را بیمه و آن‌هایی که با فرهنگ شهادت بیگانه‌اند، را آشنا می‌کند. وی افزود: استان تهران 138 شهید روحانی دفاع مقدس دارد که از این تعداد 35 شهید مربوط به شهرستان ری هستند. انتهای پیام /*